نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Phi Delta Kappan
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۰٫۸۴۶ | Impact Factor |
0031-7217 | ISSN |
1940-6487 | e-ISSN |
1981 و 1984 و 1993 تا 1994 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Phi Delta Kappan ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Phi Delta Kappan مجله حرفه ای برای هر کسی است که به آموزش K-12 اهمیت می دهد. این نشریه تاثیرگذار شامل مقالاتی در مورد تمرین کلاس درس، سیاست، تحقیق، مسائل حرفه ای و نوآوری در آموزش است. با پرداختن به مسائل مربوط به آموزش K-12 و با نقش منحصر به فرد خود در آموزش، Kappan به وضوح در تقاطع تمرین، سیاست و تحقیق قرار دارد.
کاپان به موضوعاتی علاقه مند است که بیشتر مربیان شاغل در مدارس K-12 در سراسر جهان مورد علاقه هستند. و از آنجایی که تصمیمات خط مشی روی عمل تأثیر می گذارد، ما علاقه زیادی به پیامدها و اجرای تغییرات سیاست داریم. ما میخواهیم مکالماتی را تشویق کنیم که الهامبخش تغییراتی در عمل است که منجر به بهبود یادگیری دانشآموز میشود. ما یک نشریه فعال نیستیم، اما مربیان فعالی هستیم که معتقدیم کیفیت کار ما می تواند بر کیفیت آموزش در سراسر جهان تأثیر بگذارد.