نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Physical Education And Sport Pedagogy
انگلستان | کشور |
۵٫۸۳ | Impact Factor |
۵٫۴۱۴ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1740-8989 | ISSN |
1742-5786 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
تربیت بدنی و آموزش ورزشی مجله تحقیقاتی رسمی انجمن تربیت بدنی (AfPE) است. این ژورنال یک انجمن برای تحقیقات آموزشی با کیفیت بالا فراهم می کند تا تأثیر بالایی بر سیاست و عملکرد برای خوانندگان ملی و بین المللی داشته باشد. تربیت بدنی و آموزش ورزشی تحقیقاتی را منتشر می کند که عملکردهای آموزشی را در همه زمینه های مناسب از جمله، اما نه محدود به، تربیت بدنی مدرسه، ورزش باشگاهی، و برنامه های اوقات فراغت فعال گزارش می دهد. این مجله مقالاتی را در نظر می گیرد که در مورد طیف گسترده ای از فعالیت های بدنی، از جمله ورزش های آبی، رقص، ورزش، ژیمناستیک، فعالیت های فضای باز و ماجراجویی، مدیتیشن و هنرهای رزمی و ورزش بحث می کند. پداگوژی در این زمینه ها به مؤلفه های تعاملی و وابسته به هم دانش و برنامه درسی، یادگیرندگان و یادگیری، و معلمان/مربیان، تدریس/مربیگری و آموزش معلم/مربی اشاره دارد. این مجله به ویژه از مقالاتی استقبال می کند که تعاملات هر یک از این مؤلفه ها و عملکرد آنها را در زمینه های خاص در نظر می گیرند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.