تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Physical Education And Sport Pedagogy



Physical Education And Sport Pedagogy

انگلستان
کشور
۵٫۸۳
Impact Factor
۵٫۴۱۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1740-8989
ISSN
1742-5786
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Clinical Medicine
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

تربیت بدنی و آموزش ورزشی مجله تحقیقاتی رسمی انجمن تربیت بدنی (AfPE) است. این ژورنال یک انجمن برای تحقیقات آموزشی با کیفیت بالا فراهم می کند تا تأثیر بالایی بر سیاست و عملکرد برای خوانندگان ملی و بین المللی داشته باشد. تربیت بدنی و آموزش ورزشی تحقیقاتی را منتشر می کند که عملکردهای آموزشی را در همه زمینه های مناسب از جمله، اما نه محدود به، تربیت بدنی مدرسه، ورزش باشگاهی، و برنامه های اوقات فراغت فعال گزارش می دهد. این مجله مقالاتی را در نظر می گیرد که در مورد طیف گسترده ای از فعالیت های بدنی، از جمله ورزش های آبی، رقص، ورزش، ژیمناستیک، فعالیت های فضای باز و ماجراجویی، مدیتیشن و هنرهای رزمی و ورزش بحث می کند. پداگوژی در این زمینه ها به مؤلفه های تعاملی و وابسته به هم دانش و برنامه درسی، یادگیرندگان و یادگیری، و معلمان/مربیان، تدریس/مربیگری و آموزش معلم/مربی اشاره دارد. این مجله به ویژه از مقالاتی استقبال می کند که تعاملات هر یک از این مؤلفه ها و عملکرد آنها را در زمینه های خاص در نظر می گیرند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید