تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Porta Linguarum


اسپانیا
کشور
۱٫۲
Impact Factor
1697-7467
ISSN
2695-8244
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Universidad de Granada
ناشر
www.ugr.es
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

PORTA LINGUARUM یک مجله بین المللی و بین دانشگاهی است که در آموزش زبان های خارجی تخصص دارد. هدف آن انتشار مطالعات تجربی، بازنگری‌های انتقادی و مدل‌های نظری است که به عوامل متعددی که بر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تأثیر می‌گذارند مربوط می‌شود:
- زمینه اجتماعی و مدرسه: تأثیر اجتماعی و فرهنگی خانواده و همچنین زبان مادری دانش آموز و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری L2 و غیره.
- دانش‌آموزان: ویژگی‌های فردی (سن، جنسیت، ویژگی‌های شخصیتی و ...) و همچنین نگرش‌ها، انگیزه‌ها، سبک‌های شناختی و غیره.
- معلم زبان انگلیسی: بازنمایی ذهنی معلم، نگرش، انگیزه، ویژگی های فردی، روش های تدریس و غیره.
- شرایط یادگیری و فرآیند یادگیری، متغیرهایی که بر فرآیندهای تدریس و یادگیری در کلاس تأثیر می گذارند: کارایی راهبردهای تدریس، روش ها و فنون تدریس، فرآیندهای فراگیری زبان دوم، تعامل دانش آموزان و معلمان، تأثیر منابع و مواد آموزشی و غیره.
- نتایج یادگیری: ارزشیابی رویه ها و همچنین ارزیابی شایستگی ارتباطی دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی و غیره.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید