نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Porta Linguarum
اسپانیا | کشور |
۱٫۲ | Impact Factor |
1697-7467 | ISSN |
2695-8244 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Universidad de Granada | ناشر |
www.ugr.es | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
PORTA LINGUARUM یک مجله بین المللی و بین دانشگاهی است که در آموزش زبان های خارجی تخصص دارد. هدف آن انتشار مطالعات تجربی، بازنگریهای انتقادی و مدلهای نظری است که به عوامل متعددی که بر آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تأثیر میگذارند مربوط میشود:
- زمینه اجتماعی و مدرسه: تأثیر اجتماعی و فرهنگی خانواده و همچنین زبان مادری دانش آموز و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری L2 و غیره.
- دانشآموزان: ویژگیهای فردی (سن، جنسیت، ویژگیهای شخصیتی و ...) و همچنین نگرشها، انگیزهها، سبکهای شناختی و غیره.
- معلم زبان انگلیسی: بازنمایی ذهنی معلم، نگرش، انگیزه، ویژگی های فردی، روش های تدریس و غیره.
- شرایط یادگیری و فرآیند یادگیری، متغیرهایی که بر فرآیندهای تدریس و یادگیری در کلاس تأثیر می گذارند: کارایی راهبردهای تدریس، روش ها و فنون تدریس، فرآیندهای فراگیری زبان دوم، تعامل دانش آموزان و معلمان، تأثیر منابع و مواد آموزشی و غیره.
- نتایج یادگیری: ارزشیابی رویه ها و همچنین ارزیابی شایستگی ارتباطی دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی و غیره.