نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Professional Development In Education
انگلستان | کشور |
۲٫۶۸۹ | Impact Factor |
1941-5257 | ISSN |
1941-5265 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Professional Development in Education یک مجله بین المللی با داوری کامل است که مقالات اصلی را در زمینه یادگیری و توسعه حرفه ای (PLD) به معنای وسیع آن منتشر می کند. اینها شامل آماده سازی اولیه متخصصان می شود تا جایی که بر القاء تأثیر می گذارد. مربیگری و مربیگری؛ مدل ها و رویکردهای یادگیری حرفه ای؛ مدیریت و رهبری یادگیری و توسعه حرفه ای و ارزیابی آن؛ تجزیه و تحلیل سیاست های محلی، منطقه ای و ملی مربوط به PLD. و کار آموزش عالی، آژانس های مستقل و سازمان های آموزشی و توسعه ای در حمایت و ارتقای توسعه مستمر متخصصان.
مشارکت ها شامل بحث علمی در مورد مسائل جدید، بررسی انتقادی تحقیقات در زمینه های مربوط به PLD، تجزیه و تحلیل و بحث در مورد رویکردهای جدید PLD و مشارکت های مفهومی است که بحث در مورد ماهیت و عملکرد یادگیری و توسعه حرفه ای را تقویت می کند. اگرچه تمرکز اصلی مقالات در مجله احتمالاً آموزش معلمان است، ما از مشارکتهایی استقبال میکنیم که در مورد خطمشی و عملکرد PLD در سایر حرفهها که تمرکز مقاله بر یادگیری حرفهای است، بحث میکند.