تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Professional Development In Education



Professional Development In Education

انگلستان
کشور
۲٫۶۸۹
Impact Factor
1941-5257
ISSN
1941-5265
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Professional Development in Education یک مجله بین المللی با داوری کامل است که مقالات اصلی را در زمینه یادگیری و توسعه حرفه ای (PLD) به معنای وسیع آن منتشر می کند. اینها شامل آماده سازی اولیه متخصصان می شود تا جایی که بر القاء تأثیر می گذارد. مربیگری و مربیگری؛ مدل ها و رویکردهای یادگیری حرفه ای؛ مدیریت و رهبری یادگیری و توسعه حرفه ای و ارزیابی آن؛ تجزیه و تحلیل سیاست های محلی، منطقه ای و ملی مربوط به PLD. و کار آموزش عالی، آژانس های مستقل و سازمان های آموزشی و توسعه ای در حمایت و ارتقای توسعه مستمر متخصصان.

مشارکت ها شامل بحث علمی در مورد مسائل جدید، بررسی انتقادی تحقیقات در زمینه های مربوط به PLD، تجزیه و تحلیل و بحث در مورد رویکردهای جدید PLD و مشارکت های مفهومی است که بحث در مورد ماهیت و عملکرد یادگیری و توسعه حرفه ای را تقویت می کند. اگرچه تمرکز اصلی مقالات در مجله احتمالاً آموزش معلمان است، ما از مشارکت‌هایی استقبال می‌کنیم که در مورد خط‌مشی و عملکرد PLD در سایر حرفه‌ها که تمرکز مقاله بر یادگیری حرفه‌ای است، بحث می‌کند.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید