تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Psicologia Educativa


اسپانیا
کشور
۱٫۲۵
Impact Factor
1135-755X
ISSN
2174-0526
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid
ناشر
journals.copmadrid.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Psicología Educativa (ژورنال روانشناسی تربیتی) یک مجله علمی اسپانیایی چند رشته ای است که هدف آن تقویت مشارکت های نظری و تحقیقات تجربی توسط روانشناسان و مشاغل آموزشی مرتبط است. هدف آن به اشتراک گذاشتن موضوعات در حوزه‌های فرآیندهای شناختی، عاطفی و فرهنگی، کسب دانش، همراه با حوزه‌های مداخله آموزشی و نوآوری است. لذا از پژوهشگران حوزه آموزش (روانشناسان، مردم شناسان، جامعه شناسان، فناوران آموزشی و غیره) به همراه مربیان و مشاوران از هر بخش، روانشناسان تربیتی، ارزیابان، متخصصان محاسبات و فناوری اطلاعات کاربردی در آموزش و پرورش دعوت به عمل می آید. آثار خود را به این مجله ارسال کنند. Psicología Educativa نسخه اصلی منتشر نشده مورد علاقه روانشناسان را می پذیرد که به دانش در زمینه روانشناسی آموزشی کمک می کند. Psicología Educativa عمدتاً به زبان اسپانیایی منتشر می شود، اگرچه مشارکت های اصلی به زبان انگلیسی نیز پذیرفته می شود.

Psicología Educativa عمدتاً به زبان اسپانیایی منتشر می شود، اگرچه مشارکت های اصلی به زبان انگلیسی نیز پذیرفته می شود. این مجله مقالات اصلی رایگان را می پذیرد اما می تواند مقالات خاصی را نیز از محققان مربوطه درخواست کند که در شماره های عادی یا در شماره های ویژه (مقاله های تک نگاری) منتشر می شوند. نسخه خطی اصلی چه به زبان اسپانیایی و چه به زبان انگلیسی به صورت ناشناس بررسی خواهد شد. نویسندگان نباید نسخه های خطی را به طور همزمان به چندین مجلات ارسال کنند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید