نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Psychoanalytic Study Of The Child
انگلستان | کشور |
۰٫۰۸۹ | Impact Factor |
0079-7308 | ISSN |
2474-3356 | e-ISSN |
1945 تا 1946 و 1958 و 1960 تا 1961 و 1963 و 1965 تا 1972 و 1974 تا 2009 و 2011 تا 2015 و 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.psotc.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مطالعه روانکاوانه کودک به عنوان منبع برجسته تفکر روانکاوانه معاصر شناخته شده است. این مقاله که سالانه منتشر می شود، بر ارائه مقالات نماینده با دقت انتخاب و ویرایش شده با تحقیقات تحلیلی در حال انجام و همچنین مشارکت های بالینی و نظری برای استفاده در درمان بزرگسالان و کودکان تمرکز دارد.
این مجموعه از مجلدات که در سال 1945، تحت رهبری اولیه آنا فروید، کرت و روث آیسلر، ماریان و ارنست کریس آغاز شد، به زودی خود را به عنوان منبع اصلی مطالعه معرفی کرد. نگاهی به مشارکت کنندگان آن به معنای مواجهه با نام فهرستی از پیشگامان خلاق و علمی است که میراث غنی از اطلاعات در مورد رشد و اختلالات کودکان و تأثیر آنها بر درمان بزرگسالان و همچنین کودکان را خواستار شده اند. بخش ابتکاری، تحلیلگر کودک در محل کار، به طور دوره ای یک انجمن برای گفتگو و بحث در مورد فرآیند بالینی از دیدگاه های مختلف فراهم می کند.