نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Psychology & Marketing
آمریکا | کشور |
۲٫۹۳۹ | Impact Factor |
0742-6046 | ISSN |
1520-6793 | e-ISSN |
1984 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Psychology & Marketing (P&M) مقالات پژوهشی اصلی، مرورها و یادداشتهایی را منتشر میکند که با کاربرد نظریهها و تکنیکهای روانشناختی در بازاریابی سروکار دارند. به عنوان یک مجله بین رشته ای، P&M ایده های جدید شجاعانه و جسورانه را با تمرکز بر مشارکت تشویق می کند. P&M اکتشاف پدیده های بازاریابی آنلاین و آفلاین را در کل طیف محصولات (کالاها و خدمات)، قیمت، تبلیغات (تبلیغات، تبلیغات، روابط عمومی و فروش)، مکان (کانال ها و توزیع) و سیاست (افکار عمومی، قانون و اخلاق)، همه حول محور روان فردی و جمعی مصرف کنندگان می چرخد. P&M به یک طرح تحقیقی با استاندارد بالایی از شفافیت روش شناختی نیاز دارد. دستنوشتهها ممکن است ماهیت مفهومی یا تجربی داشته باشند و دارای تجزیه و تحلیل کمی و/یا کیفی با جداول، شکلها، و مطالب پشتیبانیکننده خوب برای افزایش خوانایی خوانندگان باشند. P&M انتظار دارد که نسخههای خطی پژوهشی را بدون نقص روششناختی کشنده و با یافتههای قابل تعمیم ارائه کنند که فراتر از یک مطالعه مقطعی واحد است که اهداف رفتاری خود گزارششده را اندازهگیری میکند.