تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Psychology & Marketing



Psychology & Marketing

آمریکا
کشور
۲٫۹۳۹
Impact Factor
0742-6046
ISSN
1520-6793
e-ISSN
1984 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology and Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Psychology & Marketing (P&M) مقالات پژوهشی اصلی، مرورها و یادداشت‌هایی را منتشر می‌کند که با کاربرد نظریه‌ها و تکنیک‌های روان‌شناختی در بازاریابی سروکار دارند. به عنوان یک مجله بین رشته ای، P&M ایده های جدید شجاعانه و جسورانه را با تمرکز بر مشارکت تشویق می کند. P&M اکتشاف پدیده های بازاریابی آنلاین و آفلاین را در کل طیف محصولات (کالاها و خدمات)، قیمت، تبلیغات (تبلیغات، تبلیغات، روابط عمومی و فروش)، مکان (کانال ها و توزیع) و سیاست (افکار عمومی، قانون و اخلاق)، همه حول محور روان فردی و جمعی مصرف کنندگان می چرخد. P&M به یک طرح تحقیقی با استاندارد بالایی از شفافیت روش شناختی نیاز دارد. دست‌نوشته‌ها ممکن است ماهیت مفهومی یا تجربی داشته باشند و دارای تجزیه و تحلیل کمی و/یا کیفی با جداول، شکل‌ها، و مطالب پشتیبانی‌کننده خوب برای افزایش خوانایی خوانندگان باشند. P&M انتظار دارد که نسخه‌های خطی پژوهشی را بدون نقص روش‌شناختی کشنده و با یافته‌های قابل تعمیم ارائه کنند که فراتر از یک مطالعه مقطعی واحد است که اهداف رفتاری خود گزارش‌شده را اندازه‌گیری می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید