| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Psychology & Marketing
| آمریکا | کشور |
| ۲٫۹۳۹ | Impact Factor |
| 0742-6046 | ISSN |
| 1520-6793 | e-ISSN |
| 1984 تا کنون | مدت فعالیت |
| Wiley-Blackwell | ناشر |
| onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology and Marketing ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Psychology & Marketing (P&M) مقالات پژوهشی اصلی، مرورها و یادداشتهایی را منتشر میکند که با کاربرد نظریهها و تکنیکهای روانشناختی در بازاریابی سروکار دارند. به عنوان یک مجله بین رشته ای، P&M ایده های جدید شجاعانه و جسورانه را با تمرکز بر مشارکت تشویق می کند. P&M اکتشاف پدیده های بازاریابی آنلاین و آفلاین را در کل طیف محصولات (کالاها و خدمات)، قیمت، تبلیغات (تبلیغات، تبلیغات، روابط عمومی و فروش)، مکان (کانال ها و توزیع) و سیاست (افکار عمومی، قانون و اخلاق)، همه حول محور روان فردی و جمعی مصرف کنندگان می چرخد. P&M به یک طرح تحقیقی با استاندارد بالایی از شفافیت روش شناختی نیاز دارد. دستنوشتهها ممکن است ماهیت مفهومی یا تجربی داشته باشند و دارای تجزیه و تحلیل کمی و/یا کیفی با جداول، شکلها، و مطالب پشتیبانیکننده خوب برای افزایش خوانایی خوانندگان باشند. P&M انتظار دارد که نسخههای خطی پژوهشی را بدون نقص روششناختی کشنده و با یافتههای قابل تعمیم ارائه کنند که فراتر از یک مطالعه مقطعی واحد است که اهداف رفتاری خود گزارششده را اندازهگیری میکند.