Psychology In The Schools



Psychology In The Schools

آمریکا
کشور
۱٫۷۷۴
Impact Factor
0033-3085
ISSN
1520-6807
e-ISSN
1964 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology in the Schools ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Psychology in the Schools یک مجله معتبر است
به تحقیق، نظر و عمل اختصاص داده شده است. مجله، که است
ده بار در سال منتشر می شود، از نظری و کاربردی استقبال می کند
نسخه های خطی، با تمرکز بر مسائل پیش روی مدرسه
روانشناسان، معلمان، مشاوران، مدیران و غیره
کارکنان پرسنل در مدارس و کالج ها، دولتی و خصوصی
سازمان های. اولویت با نسخه های خطی است که به وضوح
مفاهیمی را برای تمرین‌کننده در مدارس توصیف کنید.




خوانندگان
روانشناسان · معلمان · مشاوران · مدیران




کلید واژه ها
روانشناسی؛ مدارس؛ روانشناسان مدرسه؛ معلمان؛ مشاوران؛
مدیران

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید