نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Psychology In The Schools
آمریکا | کشور |
۱٫۷۷۴ | Impact Factor |
0033-3085 | ISSN |
1520-6807 | e-ISSN |
1964 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology in the Schools ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Psychology in the Schools یک مجله معتبر است
به تحقیق، نظر و عمل اختصاص داده شده است. مجله، که است
ده بار در سال منتشر می شود، از نظری و کاربردی استقبال می کند
نسخه های خطی، با تمرکز بر مسائل پیش روی مدرسه
روانشناسان، معلمان، مشاوران، مدیران و غیره
کارکنان پرسنل در مدارس و کالج ها، دولتی و خصوصی
سازمان های. اولویت با نسخه های خطی است که به وضوح
مفاهیمی را برای تمرینکننده در مدارس توصیف کنید.
خوانندگان
روانشناسان · معلمان · مشاوران · مدیران
کلید واژه ها
روانشناسی؛ مدارس؛ روانشناسان مدرسه؛ معلمان؛ مشاوران؛
مدیران