نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Psychology Of Music
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۲٫۲۰۴ | Impact Factor |
0305-7356 | ISSN |
1741-3087 | e-ISSN |
1973 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Psychology of Music مقالاتی را منتشر می کند که با بررسی همتایان به منظور افزایش درک علمی از هر جنبه روانشناختی موسیقی است. اینها شامل مطالعات مربوط به گوش دادن، اجرا، ایجاد، به خاطر سپردن، تجزیه و تحلیل، توصیف، یادگیری و آموزش و همچنین مطالعات کاربردی اجتماعی، رشدی، نگرشی و درمانی است. تاکید ویژه بر مطالعاتی است که به رابط بین روانشناسی موسیقی و آموزش موسیقی می پردازند.
این مجله که توسط انجمن تحقیقات آموزش، موسیقی و روانشناسی (SEMPRE) منتشر شده است، با هدف افزایش درک علمی از تمام جنبه های روانشناختی موسیقی و آموزش موسیقی است. این شامل مطالعات مربوط به گوش دادن، اجرا، ایجاد، به خاطر سپردن، تجزیه و تحلیل، توصیف، یادگیری و آموزش و همچنین مطالعات کاربردی اجتماعی، رشدی، نگرشی و درمانی است.