نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | می ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | خرداد ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | می ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | خرداد ۱۴۰۴ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Psychology of Popular Media Culture
آمریکا | کشور |
2160-4134 | ISSN |
2160-4142 | e-ISSN |
2017 تا 2019 | مدت فعالیت |
APA | ناشر |
www.apa.org | سایت مجله |
این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: Psychology of Popular Media
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology of Popular Media Culture ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Psychology of Popular Media Culture ® یک مجله علمی است که به انتشار تحقیقات تجربی و مقالات در مورد چگونگی تأثیر فرهنگ عمومی و رسانه های عمومی بر رفتار افراد، گروه ها و سیستم ها اختصاص دارد.
این مجله مطالعات تحقیقاتی دقیق و همچنین مقالات نظری مبتنی بر دادهها را در مورد ساختارها، پیامدها، ارزیابی برنامهها و گرایشهای مربوط به فرهنگ عامه و منابع رسانهای مختلف منتشر میکند. اگرچه این مجله از ارسالهای رشتههای مختلف استقبال و تشویق میکند، موضوعات باید به نظریه و تحقیقات روانشناختی مرتبط شوند.