تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Psychology of Popular Media Culture


آمریکا
کشور
2160-4134
ISSN
2160-4142
e-ISSN
2017 تا 2019
مدت فعالیت
APA
ناشر
www.apa.org
سایت مجله

این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: Psychology of Popular Media

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Psychology of Popular Media Culture ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Psychology of Popular Media Culture ® یک مجله علمی است که به انتشار تحقیقات تجربی و مقالات در مورد چگونگی تأثیر فرهنگ عمومی و رسانه های عمومی بر رفتار افراد، گروه ها و سیستم ها اختصاص دارد.

این مجله مطالعات تحقیقاتی دقیق و همچنین مقالات نظری مبتنی بر داده‌ها را در مورد ساختارها، پیامدها، ارزیابی برنامه‌ها و گرایش‌های مربوط به فرهنگ عامه و منابع رسانه‌ای مختلف منتشر می‌کند. اگرچه این مجله از ارسال‌های رشته‌های مختلف استقبال و تشویق می‌کند، موضوعات باید به نظریه و تحقیقات روان‌شناختی مرتبط شوند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید