نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Qme-quantitative Marketing And Economics
هلند | کشور |
۱٫۶۲۵ | Impact Factor |
۱٫۷۹۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
1570-7156 | ISSN |
1573-711X | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quantitative Marketing and Economics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بازاریابی کمی و اقتصاد (QME) تحقیقاتی را در تقاطع بازاریابی، اقتصاد و آمار منتشر می کند. تمرکز ما بر روی مشکلات کاربردی مهم مرتبط با بازاریابی با استفاده از رویکرد کمی است. ما بازاریابی را به طور گسترده به عنوان مطالعه رابط بین شرکت ها، رقبا و مصرف کنندگان تعریف می کنیم. این شامل ترجیحات مصرفکننده، تقاضای مصرفکننده و تصمیمگیری، تعامل استراتژیک شرکتها، قیمتگذاری، تبلیغات، هدفگذاری، طراحی/موقعیتیابی محصول و مسائل مربوط به کانال میشود. ما طیف گسترده ای از روش های تحقیق از جمله نظریه اقتصادی کاربردی، اقتصاد سنجی و روش های آماری را پذیرفته ایم. تحقیقات تجربی با استفاده از داده های اولیه، ثانویه یا تجربی نیز تشویق می شود. به طور رسمی به عنوان: Quant Mark Econ