تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Quality Management In Health Care


آمریکا
کشور
۰٫۹۲۶
Impact Factor
1063-8628
ISSN
1550-5154
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Wolters Kluwer Health
ناشر
journals.lww.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

مدیریت کیفیت در مراقبت های بهداشتی (QMHC) یک مجله با داوری است که انجمنی را برای خوانندگان ما فراهم می کند تا عناصر نظری، فنی و استراتژیک مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی را بررسی کنند. تمرکز اصلی مجله بر ساختار و فرآیندهای سازمانی است زیرا اینها بر کیفیت مراقبت و نتایج بیمار تأثیر می‌گذارند. به طور خاص، آن:
ایجاد دانش در مورد استفاده از ابزارهای آماری، نمودارهای کنترل، محک زدن، و سایر وسایل مورد استفاده در نظارت و ارزیابی مداوم مراقبت و نتایج بیمار.
- تشویق به تحقیق و ارزیابی نتایج استراتژی‌های سازمانی مختلف که برای ایجاد پیشرفت‌های قابل سنجش در نتایج بیمار طراحی شده‌اند.
- کاربرد علم مدیریت کیفیت را در فرآیندهای مراقبت از بیمار و تصمیم گیری بالینی تقویت می کند.
-همکاری و ارتباط بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، پرداخت کنندگان و تنظیم کننده ها را در تلاش برای بهبود کیفیت نتایج بیمار تقویت می کند.
-پیوندها را بین رشته های مختلف بالینی، فنی، اداری و مدیریتی درگیر در مراقبت از بیمار و همچنین نقش و مسئولیت های حاکمیت سازمانی در مدیریت کیفیت مداوم بررسی می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید