نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Quality Management In Health Care
آمریکا | کشور |
۰٫۹۲۶ | Impact Factor |
1063-8628 | ISSN |
1550-5154 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Wolters Kluwer Health | ناشر |
journals.lww.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت کیفیت در مراقبت های بهداشتی (QMHC) یک مجله با داوری است که انجمنی را برای خوانندگان ما فراهم می کند تا عناصر نظری، فنی و استراتژیک مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی را بررسی کنند. تمرکز اصلی مجله بر ساختار و فرآیندهای سازمانی است زیرا اینها بر کیفیت مراقبت و نتایج بیمار تأثیر میگذارند. به طور خاص، آن:
ایجاد دانش در مورد استفاده از ابزارهای آماری، نمودارهای کنترل، محک زدن، و سایر وسایل مورد استفاده در نظارت و ارزیابی مداوم مراقبت و نتایج بیمار.
- تشویق به تحقیق و ارزیابی نتایج استراتژیهای سازمانی مختلف که برای ایجاد پیشرفتهای قابل سنجش در نتایج بیمار طراحی شدهاند.
- کاربرد علم مدیریت کیفیت را در فرآیندهای مراقبت از بیمار و تصمیم گیری بالینی تقویت می کند.
-همکاری و ارتباط بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، پرداخت کنندگان و تنظیم کننده ها را در تلاش برای بهبود کیفیت نتایج بیمار تقویت می کند.
-پیوندها را بین رشته های مختلف بالینی، فنی، اداری و مدیریتی درگیر در مراقبت از بیمار و همچنین نقش و مسئولیت های حاکمیت سازمانی در مدیریت کیفیت مداوم بررسی می کند.