| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Quality Management In Health Care
| آمریکا | کشور |
| ۰٫۹۲۶ | Impact Factor |
| 1063-8628 | ISSN |
| 1550-5154 | e-ISSN |
| 1992 تا کنون | مدت فعالیت |
| Wolters Kluwer Health | ناشر |
| journals.lww.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quality Management in Health Care ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت کیفیت در مراقبت های بهداشتی (QMHC) یک مجله با داوری است که انجمنی را برای خوانندگان ما فراهم می کند تا عناصر نظری، فنی و استراتژیک مدیریت کیفیت مراقبت های بهداشتی را بررسی کنند. تمرکز اصلی مجله بر ساختار و فرآیندهای سازمانی است زیرا اینها بر کیفیت مراقبت و نتایج بیمار تأثیر میگذارند. به طور خاص، آن:
ایجاد دانش در مورد استفاده از ابزارهای آماری، نمودارهای کنترل، محک زدن، و سایر وسایل مورد استفاده در نظارت و ارزیابی مداوم مراقبت و نتایج بیمار.
- تشویق به تحقیق و ارزیابی نتایج استراتژیهای سازمانی مختلف که برای ایجاد پیشرفتهای قابل سنجش در نتایج بیمار طراحی شدهاند.
- کاربرد علم مدیریت کیفیت را در فرآیندهای مراقبت از بیمار و تصمیم گیری بالینی تقویت می کند.
-همکاری و ارتباط بین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، پرداخت کنندگان و تنظیم کننده ها را در تلاش برای بهبود کیفیت نتایج بیمار تقویت می کند.
-پیوندها را بین رشته های مختلف بالینی، فنی، اداری و مدیریتی درگیر در مراقبت از بیمار و همچنین نقش و مسئولیت های حاکمیت سازمانی در مدیریت کیفیت مداوم بررسی می کند.