تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Quality Management Journal



Quality Management Journal

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1068-6967
ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quality Management Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله مدیریت کیفیت (QMJ) اولین مجله ای است که تلاش های محققان دانشگاهی و دست اندرکاران مدیریت کیفیت را به هم مرتبط می کند. QMJ یک انجمن برای برقراری ارتباط و بحث در مورد یافته های تحقیق فراهم می کند. تحقیقات جدیدی که به طور علمی اصول مدیریت کیفیت را بررسی می کند، به طور فعال برای مجله جستجو می شود. مجله مدیریت کیفیت مقالات مناسب (QMJ) در درجه اول یک مجله تحقیقاتی تجربی است. برای مناسب بودن، مقاله باید مبتنی بر روش ها و نظریه باشد. QMJ فقط آثار اصلی را منتشر می کند، نه کارهایی که قبلاً منتشر شده یا در دست بررسی توسط انتشارات دیگری هستند. انواع مقالات مناسب برای انتشار در QMJ شامل موارد زیر است:   مقالات تجربی که شواهد عینی در مورد عملکرد واقعی مدیریت کیفیت و اثربخشی آن ارائه می‌کنند. این مقالات باید به گونه ای نوشته شوند که بر مفاهیم مدیریتی نتایج تحقیق و منطق مطالعه تأکید کنند. مقاله ها باید استفاده از روش های دقیق پذیرفته شده را برای تحقیقات تجربی نشان دهند. مطالعات موردی تحقیق کنید که یا یک برنامه واحد یا تعداد کمی از موارد را در نظر می گیرند. این مقالات باید شامل رویکردی ساختاریافته برای مقایسه موارد باشد و به مجموعه ای از گزاره ها منجر شود. مقایسه کمی یا کیفی مناسب است. برای توصیف مفید مطالعات موردی تحقیقاتی، به مقاله K. M. Eisenhardt در سال 1989، "تئوری های ساختمانی از تحقیقات مطالعه موردی" در Academy of Management Review (جلد 14، شماره 4، صفحات 532-550) مراجعه کنید. مقاله‌های تئوری مدیریت که بینش جدید و عملکرد نشان‌داده‌ای را ارائه می‌کنند. این مقالات باید شامل گزاره های قابل آزمایش باشد و باید پایه ای برای تحقیقات تجربی آینده ارائه دهد. مقالاتی را که پیوندهایی به ادبیات دانشگاهی موجود ایجاد می‌کنند و به توسعه ادبیات دانشگاهی مدیریت کیفیت قابل شناسایی کمک می‌کنند، مرور کنید. چنین مقالاتی باید ترکیبی از ادبیات موجود باشد و باید درک درستی از تئوری و عمل مدیریت کیفیت را نشان دهد. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید