| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Quality Management Journal
| آمریکا | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 1068-6967 | ISSN |
| 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Quality Management Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله مدیریت کیفیت (QMJ) اولین مجله ای است که تلاش های محققان دانشگاهی و دست اندرکاران مدیریت کیفیت را به هم مرتبط می کند. QMJ یک انجمن برای برقراری ارتباط و بحث در مورد یافته های تحقیق فراهم می کند. تحقیقات جدیدی که به طور علمی اصول مدیریت کیفیت را بررسی می کند، به طور فعال برای مجله جستجو می شود. مجله مدیریت کیفیت مقالات مناسب (QMJ) در درجه اول یک مجله تحقیقاتی تجربی است. برای مناسب بودن، مقاله باید مبتنی بر روش ها و نظریه باشد. QMJ فقط آثار اصلی را منتشر می کند، نه کارهایی که قبلاً منتشر شده یا در دست بررسی توسط انتشارات دیگری هستند. انواع مقالات مناسب برای انتشار در QMJ شامل موارد زیر است: مقالات تجربی که شواهد عینی در مورد عملکرد واقعی مدیریت کیفیت و اثربخشی آن ارائه میکنند. این مقالات باید به گونه ای نوشته شوند که بر مفاهیم مدیریتی نتایج تحقیق و منطق مطالعه تأکید کنند. مقاله ها باید استفاده از روش های دقیق پذیرفته شده را برای تحقیقات تجربی نشان دهند. مطالعات موردی تحقیق کنید که یا یک برنامه واحد یا تعداد کمی از موارد را در نظر می گیرند. این مقالات باید شامل رویکردی ساختاریافته برای مقایسه موارد باشد و به مجموعه ای از گزاره ها منجر شود. مقایسه کمی یا کیفی مناسب است. برای توصیف مفید مطالعات موردی تحقیقاتی، به مقاله K. M. Eisenhardt در سال 1989، "تئوری های ساختمانی از تحقیقات مطالعه موردی" در Academy of Management Review (جلد 14، شماره 4، صفحات 532-550) مراجعه کنید. مقالههای تئوری مدیریت که بینش جدید و عملکرد نشاندادهای را ارائه میکنند. این مقالات باید شامل گزاره های قابل آزمایش باشد و باید پایه ای برای تحقیقات تجربی آینده ارائه دهد. مقالاتی را که پیوندهایی به ادبیات دانشگاهی موجود ایجاد میکنند و به توسعه ادبیات دانشگاهی مدیریت کیفیت قابل شناسایی کمک میکنند، مرور کنید. چنین مقالاتی باید ترکیبی از ادبیات موجود باشد و باید درک درستی از تئوری و عمل مدیریت کیفیت را نشان دهد. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.