نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Reading & Writing Quarterly
انگلستان | کشور |
۱٫۱۸۱ | Impact Factor |
۱٫۸۷۴ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1057-3569 | ISSN |
1521-0693 | e-ISSN |
1992 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ضریب تأثیر 2017: 1.333 رتبه: 120/238 (آموزش و تحقیقات آموزشی) و 16/40 (آموزش، ویژه) دانش آموزان پیش دبستانی تا پایه دوازدهم برای سوادآموزی. این اطلاعات حیاتی را برای بهبود آموزش برای دانشآموزان آموزش عادی و ویژه که در یادگیری خواندن و نوشتن در معرض خطر هستند، منتشر میکند. این مجله در حوزه بین رشتهای به علل، پیشگیری، ارزیابی و اصلاح مشکلات خواندن و نوشتن در محیطهای آموزشی عادی و ویژه میپردازد. این کتابهای خطی را در آموزش فرآیندهای خواندن و نوشتن به دانشآموزانی که در این زمینهها مشکل دارند، تشویق میکند. موضوعات احتمالی عبارتند از تعدیل سبک یادگیری زبان، برنامه های خواندن مبتنی بر ادبیات، آموزش خواندن و نوشتن در جریان اصلی، راهبردهای مطالعه، برنامه های درسی کامپیوتر با محوریت زبان، ارتباطات شفاهی زبان با سواد، رویکردهای یادگیری مشارکتی برای خواندن و نوشتن، آموزش مستقیم، ارزیابی مبتنی بر برنامه درسی، تأثیر عوامل محیطی بر اثربخشی آموزشی و بهبود عزت نفس. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالههای این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفتهاند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. خوانندگان: کسانی که با دانش آموزانی که مشکلات خواندن و نوشتن دارند کار می کنند، از جمله مربیان و محققان دانشگاهی، مشاوران یادگیری، روانشناسان مدرسه، و معلمان نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.