تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Reading & Writing Quarterly



Reading & Writing Quarterly

انگلستان
کشور
۱٫۱۸۱
Impact Factor
۱٫۸۷۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1057-3569
ISSN
1521-0693
e-ISSN
1992 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Reading and Writing Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ضریب تأثیر 2017: 1.333 رتبه: 120/238 (آموزش و تحقیقات آموزشی) و 16/40 (آموزش، ویژه) دانش آموزان پیش دبستانی تا پایه دوازدهم برای سوادآموزی. این اطلاعات حیاتی را برای بهبود آموزش برای دانش‌آموزان آموزش عادی و ویژه که در یادگیری خواندن و نوشتن در معرض خطر هستند، منتشر می‌کند. این مجله در حوزه بین رشته‌ای به علل، پیشگیری، ارزیابی و اصلاح مشکلات خواندن و نوشتن در محیط‌های آموزشی عادی و ویژه می‌پردازد. این کتاب‌های خطی را در آموزش فرآیندهای خواندن و نوشتن به دانش‌آموزانی که در این زمینه‌ها مشکل دارند، تشویق می‌کند. موضوعات احتمالی عبارتند از تعدیل سبک یادگیری زبان، برنامه های خواندن مبتنی بر ادبیات، آموزش خواندن و نوشتن در جریان اصلی، راهبردهای مطالعه، برنامه های درسی کامپیوتر با محوریت زبان، ارتباطات شفاهی زبان با سواد، رویکردهای یادگیری مشارکتی برای خواندن و نوشتن، آموزش مستقیم، ارزیابی مبتنی بر برنامه درسی، تأثیر عوامل محیطی بر اثربخشی آموزشی و بهبود عزت نفس. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقاله‌های این مجله تحت غربالگری سرمقاله و بررسی همتایان قرار گرفته‌اند. دفتر انتشارات: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   خوانندگان:   کسانی که با دانش آموزانی که مشکلات خواندن و نوشتن دارند کار می کنند، از جمله مربیان و محققان دانشگاهی، مشاوران یادگیری، روانشناسان مدرسه، و معلمان نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید