| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Recall
| انگلستان | کشور |
| ۲٫۹۱۷ | Impact Factor |
| 0958-3440 | ISSN |
| 1474-0109 | e-ISSN |
| 1989 تا کنون | مدت فعالیت |
| Cambridge University Press | ناشر |
| www.cambridge.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام ReCALL ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ReCALL مجله انجمن اروپایی برای یادگیری زبان به کمک رایانه (EUROCALL) است. این به دنبال تحقق اهداف اعلام شده EUROCALL به عنوان یک کل است، یعنی تشویق به استفاده از فناوری برای یادگیری و آموزش زبان ها و فرهنگ ها، و به ویژه ترویج و انتشار تحقیقات و اقدامات نوآورانه در زمینه های مرتبط با CALL، از جمله، اما نه. محدود به: زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی مجموعه، آموزش دیجیتال، سواد دیجیتال، ارتباطات با واسطه کامپیوتر، تجزیه و تحلیل یادگیری، اکتساب زبان دوم، و علوم آموزشی. این مجله مقالات تحقیقاتی را منتشر می کند که در مورد مطالعات تجربی (روش های کمی، کیفی یا ترکیبی) گزارش می دهند. ارائه متاآنالیزهای دقیق یا سایر سنتزها یا بررسی ها؛ یا در بحث های نظری، معرفتی یا روش شناختی مشارکت داشته باشند. موضوعات معمولی برای ارسال شامل یادگیری و توسعه زبان خارجی یا زبان دوم در محیطهای یادگیری با فناوری پیشرفته است. بحث نظری و کاربردهای عملی در مرحله توسعه؛ مطالعات ارزیابی پتانسیل پیشرفت های تکنولوژیکی در ارائه مواد یادگیری زبان و اجرای فعالیت های یادگیری زبان؛ و بحث در مورد سیاست و استراتژی در سطوح نهادی و انضباطی.