نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Recall
انگلستان | کشور |
۲٫۹۱۷ | Impact Factor |
0958-3440 | ISSN |
1474-0109 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Cambridge University Press | ناشر |
www.cambridge.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام ReCALL ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
ReCALL مجله انجمن اروپایی برای یادگیری زبان به کمک رایانه (EUROCALL) است. این به دنبال تحقق اهداف اعلام شده EUROCALL به عنوان یک کل است، یعنی تشویق به استفاده از فناوری برای یادگیری و آموزش زبان ها و فرهنگ ها، و به ویژه ترویج و انتشار تحقیقات و اقدامات نوآورانه در زمینه های مرتبط با CALL، از جمله، اما نه. محدود به: زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی مجموعه، آموزش دیجیتال، سواد دیجیتال، ارتباطات با واسطه کامپیوتر، تجزیه و تحلیل یادگیری، اکتساب زبان دوم، و علوم آموزشی. این مجله مقالات تحقیقاتی را منتشر می کند که در مورد مطالعات تجربی (روش های کمی، کیفی یا ترکیبی) گزارش می دهند. ارائه متاآنالیزهای دقیق یا سایر سنتزها یا بررسی ها؛ یا در بحث های نظری، معرفتی یا روش شناختی مشارکت داشته باشند. موضوعات معمولی برای ارسال شامل یادگیری و توسعه زبان خارجی یا زبان دوم در محیطهای یادگیری با فناوری پیشرفته است. بحث نظری و کاربردهای عملی در مرحله توسعه؛ مطالعات ارزیابی پتانسیل پیشرفت های تکنولوژیکی در ارائه مواد یادگیری زبان و اجرای فعالیت های یادگیری زبان؛ و بحث در مورد سیاست و استراتژی در سطوح نهادی و انضباطی.