تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Recall


انگلستان
کشور
۲٫۹۱۷
Impact Factor
0958-3440
ISSN
1474-0109
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Cambridge University Press
ناشر
www.cambridge.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ReCALL مجله انجمن اروپایی برای یادگیری زبان به کمک رایانه (EUROCALL) است. این به دنبال تحقق اهداف اعلام شده EUROCALL به عنوان یک کل است، یعنی تشویق به استفاده از فناوری برای یادگیری و آموزش زبان ها و فرهنگ ها، و به ویژه ترویج و انتشار تحقیقات و اقدامات نوآورانه در زمینه های مرتبط با CALL، از جمله، اما نه. محدود به: زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی مجموعه، آموزش دیجیتال، سواد دیجیتال، ارتباطات با واسطه کامپیوتر، تجزیه و تحلیل یادگیری، اکتساب زبان دوم، و علوم آموزشی. این مجله مقالات تحقیقاتی را منتشر می کند که در مورد مطالعات تجربی (روش های کمی، کیفی یا ترکیبی) گزارش می دهند. ارائه متاآنالیزهای دقیق یا سایر سنتزها یا بررسی ها؛ یا در بحث های نظری، معرفتی یا روش شناختی مشارکت داشته باشند. موضوعات معمولی برای ارسال شامل یادگیری و توسعه زبان خارجی یا زبان دوم در محیط‌های یادگیری با فناوری پیشرفته است. بحث نظری و کاربردهای عملی در مرحله توسعه؛ مطالعات ارزیابی پتانسیل پیشرفت های تکنولوژیکی در ارائه مواد یادگیری زبان و اجرای فعالیت های یادگیری زبان؛ و بحث در مورد سیاست و استراتژی در سطوح نهادی و انضباطی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید