تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Religious Education



Religious Education

آمریکا
کشور
0034-4087
ISSN
1547-3201
e-ISSN
1906 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore: 0.60 - ارزش‌های Scopus  Religious Education، مجله انجمن آموزش دینی: انجمن اساتید، تمرین‌کنندگان و پژوهشگران در آموزش دینی، یک انجمن بین‌ادیانی برای کاوش در هویت دینی، شکل‌گیری و آموزش در جوامع مذهبی، دانشگاهی ارائه می‌کند. رشته ها و نهادها و زندگی عمومی و جامعه جهانی. سه انجمن بر این پاسخ متمرکز هستند: آموزش دینی در جوامع مذهبی، تمرکز بر آموزش دینی در جوامع مذهبی محلی و درون و توسط نهادهای مذهبی/مذهبی در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی. آموزش دینی در زندگی عمومی و جامعه جهانی، با تمرکز بر نقش آموزش دینی به نفع منافع عمومی و همچنین تحریک آموزش و گفتگو بین مذهبی. آموزش دینی در رشته ها و مؤسسات دانشگاهی، با تمرکز بر پیشرفت تحصیلی در آموزش دینی از طریق مدارس، کالج ها، دانشگاه ها و مدارس تحصیلات تکمیلی دینی. مقالات آموزش در عبادتگاه ها، مدارس، برنامه های غیررسمی، و مؤسسات آموزش عالی شامل بزرگسالان، جوانان، کودکان و خانواده ها را در نظر می گیرند. موضوعات مطرح شده عبارتند از: تئوری آموزشی، الهیات، و آموزش و پرورش. سنت و جهات؛ برنامه ها و شیوه های جماعت؛ مدل ها و روش ها؛ تربیت اخلاقی، ارزشی و شخصیتی؛ مسائل معنوی، فرهنگی و اجتماعی در آموزش و پرورش. شماره‌های مجله به سه بخش تقسیم می‌شود: «مقالات» – تحقیق، دانش‌آموزی، و بینش‌های عملی مربوط به تلاقی دین و آموزش. "انجمن" - گفتگوهایی که دیدگاه های مختلف را در مورد موضوعات مورد علاقه درگیر می کند. "نقد" - بررسی مقالات در مورد تمرین و بررسی های کوتاه تر از کتاب ها و رسانه ها. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله تحت بررسی ویراستار و بازبینی ناشناس دوسوکور همتا قرار گرفته‌اند. همه مقالات دیگر ویرایشگر و همتا بررسی می شوند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید