نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Religious Education
آمریکا | کشور |
0034-4087 | ISSN |
1547-3201 | e-ISSN |
1906 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore: 0.60 - ارزشهای Scopus Religious Education، مجله انجمن آموزش دینی: انجمن اساتید، تمرینکنندگان و پژوهشگران در آموزش دینی، یک انجمن بینادیانی برای کاوش در هویت دینی، شکلگیری و آموزش در جوامع مذهبی، دانشگاهی ارائه میکند. رشته ها و نهادها و زندگی عمومی و جامعه جهانی. سه انجمن بر این پاسخ متمرکز هستند: آموزش دینی در جوامع مذهبی، تمرکز بر آموزش دینی در جوامع مذهبی محلی و درون و توسط نهادهای مذهبی/مذهبی در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی. آموزش دینی در زندگی عمومی و جامعه جهانی، با تمرکز بر نقش آموزش دینی به نفع منافع عمومی و همچنین تحریک آموزش و گفتگو بین مذهبی. آموزش دینی در رشته ها و مؤسسات دانشگاهی، با تمرکز بر پیشرفت تحصیلی در آموزش دینی از طریق مدارس، کالج ها، دانشگاه ها و مدارس تحصیلات تکمیلی دینی. مقالات آموزش در عبادتگاه ها، مدارس، برنامه های غیررسمی، و مؤسسات آموزش عالی شامل بزرگسالان، جوانان، کودکان و خانواده ها را در نظر می گیرند. موضوعات مطرح شده عبارتند از: تئوری آموزشی، الهیات، و آموزش و پرورش. سنت و جهات؛ برنامه ها و شیوه های جماعت؛ مدل ها و روش ها؛ تربیت اخلاقی، ارزشی و شخصیتی؛ مسائل معنوی، فرهنگی و اجتماعی در آموزش و پرورش. شمارههای مجله به سه بخش تقسیم میشود: «مقالات» – تحقیق، دانشآموزی، و بینشهای عملی مربوط به تلاقی دین و آموزش. "انجمن" - گفتگوهایی که دیدگاه های مختلف را در مورد موضوعات مورد علاقه درگیر می کند. "نقد" - بررسی مقالات در مورد تمرین و بررسی های کوتاه تر از کتاب ها و رسانه ها. خطمشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله تحت بررسی ویراستار و بازبینی ناشناس دوسوکور همتا قرار گرفتهاند. همه مقالات دیگر ویرایشگر و همتا بررسی می شوند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106 نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.