| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Remedial And Special Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آمریکا | کشور |
| ۵٫۲۵۸ | Impact Factor |
| 0741-9325 | ISSN |
| 1538-4756 | e-ISSN |
| 1984 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Remedial and Special Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
آموزش اصلاحی و ویژه (RASE) به بحث در مورد مسائل مربوط به آموزش افرادی اختصاص دارد که آموزش معمولی برای آنها مؤثر نیست. تأکید بر تحقیق، مرورهای سیستماتیک، و مقالات بحثی است که پیامدهای قانعکنندهای برای تمرین آموزشهای اصلاحی و ویژه دارند. موضوعات مناسب شامل تعریف، شناسایی، ارزیابی، ویژگیها، مدیریت، و آموزش کودکان، جوانان و بزرگسالان استثنایی و کمتوان است، اما محدود به آنها نیست. خدمات مرتبط؛ مشارکت خانواده؛ سیستم های ارائه خدمات؛ قانون گذاری؛ دعوای قضایی؛ و استانداردهای حرفه ای و آموزش. نسخه های خطی باید مفاهیم روشن و صریح برای عملکرد آموزشی داشته باشند.