تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research And Practice In Technology Enhanced Learning


سنگاپور
کشور
1793-7078
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
telrp.springeropen.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در بروزرسانی های پس از نوامبر ۲۰۲۲ از این نمایه حذف شده است.

اهداف مجله

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTEL) یک مجله با داوری چند رشته ای است که به انتشار تحقیقات دقیق در مورد تمام جنبه های استفاده از فناوری برای افزایش یادگیری اختصاص دارد. RPTEL مجله رسمی انجمن آسیا و اقیانوسیه برای کامپیوتر در آموزش (APSCE) است. این مجله به دنبال کاتالیزوری برای گفت‌وگوی چند رشته‌ای بین محققان و متخصصان در سراسر جهان در زمینه‌های یادگیری و شناخت، آموزش و فناوری است، با هدف بهبود تمرین و دستیابی به تأثیر دنیای واقعی در یادگیری پیشرفته فناوری. این مجله تحقیقات را از دیدگاه‌های نظری، گزارش‌های تحقیقاتی از رویه مبتنی بر شواهد و همچنین کارهای تحقیقاتی پراکسیس را تشویق می‌کند که بر رابط بین تئوری و عمل و اینکه چگونه هر کدام می‌توانند از دیگری حمایت کنند، تمرکز می‌کند. علاوه بر این، این مجله به شدت گزارش های تحقیقات انجام شده در کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه را تشویق می کند. این مجله شامل همه اشکال فناوری است که ممکن است برای افزایش فرصت های یادگیری استفاده شود. محدود به فناوری اطلاعات و ارتباطات نیست. همه جنبه های فناوری، از طراحی گرفته تا ساخت و اجرا و ارزیابی، مورد توجه است. زمینه های تحقیقاتی مورد توجه شامل یادگیری است که در مدارس، دانشگاه ها یا کالج ها، در سازمان های تجاری یا دولتی، و همچنین در محیط های یادگیری غیررسمی انجام می شود. یادگیری ممکن است در سطح فردی، گروهی، سازمانی یا اجتماعی صورت گیرد. تجزیه و تحلیل یادگیری ممکن است در سطوح مختلف اعمال شود. تمرکز اصلی مجله این است که به دنبال بهبود درک ما از طراحی برای یادگیری باشیم به گونه ای که طرح های یادگیری با موفقیت به عمل تبدیل شوند. از این رو، ارزیابی های مبتنی بر تجربی یادگیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمرکز مکمل مجله به زمینه های محیطی، اجتماعی و فرهنگی مربوط می شود که در آن طراحی یادگیری با آنها تعامل دارد و به عمل تبدیل می شود.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید