نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Research In Dance Education
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1464-7893 | ISSN |
1470-1111 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
پژوهش در آموزش رقص با هدف اطلاع رسانی، تحریک بحث های زنده و انتقادی و ترویج توسعه تحقیق و تمرین با کیفیت بالا در آموزش رقص است. این مجله مربوط به دانشگاهیان رقص، معلمان و فراگیران است. این مجله شامل مشارکت کنندگانی از جامعه بین المللی گسترده و متنوعی از محققان است. این امر به تمام جنبه های رقص در آموزش گسترش می یابد و فرصت هایی را برای محققان با تجربه و کمتر با تجربه فراهم می کند. این مجله طیف گسترده ای از رویکردها و روش های تحقیق را در یک انجمن برای بحث تشویق می کند. مسائل مربوط به آموزش، فلسفه، جامعه شناسی و روش شناسی در رابطه با ایجاد، اجرا و مشاهده رقص در زمینه های مختلف استقبال می شود. نقش و ارزش رقص به عنوان بخشی از آموزش هنر و ارتباط با دیگر هنروران نیز پشتیبانی می شود. زمینه تحقیقاتی پژوهش در آموزش رقص به عنوان مثال شامل: کلیه مراحل آموزش، پیش دبستانی تا آموزش عالی و فراتر از آن است. آموزش و یادگیری در رقص، تئوری و عمل. تجسم؛ فناوری های نوین؛ بررسی سیستماتیک ادبیات؛ هنرمندان حرفه ای رقص در آموزش و پرورش؛ یادگیری در رقص و از طریق آن؛ آموزش زیبایی شناسی و هنری؛ رقص و هنر؛ رقص و تربیت بدنی؛ آموزش معلمان رقص: آموزش اولیه معلم، توسعه حرفه ای مستمر، مدارک رقص و آموزش حرفه ای رقص. رقص معاینه؛ رقص درمانی؛ نیازهای آموزشی ویژه؛ رقص جامعه و رقص جوانان; رقص در جامعه: جنسیت، قومیت، طبقه، مذهب، اقتصاد. مسائل روانشناختی: عزت نفس، انگیزه، تصویر بدن. خلاقیت؛ فلسفه و هنر؛ روش ها و روش های تحقیق خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. داوران شامل دانشگاهیان رقص: اساتید، خوانندگان و مدرسان، و معلمان در: دانشگاه ها، کالج ها، مدارس آموزش عالی، خدمات پشتیبانی برنامه درسی مرجع آموزش، دنیای رقص حرفه ای، موسسات آموزش حرفه ای رقص هستند. در طول بررسی همتایان چه انتظاراتی باید داشت. اطلاعات مربوط به فرآیند بررسی همتا و آنچه را که باید انتظار داشت را می توان در وب سایت Taylor & Francis Author Services پیدا کرد: http://authorservices.taylorandfrancis.com/what-to-expect-during-peer-review/ خوانندگان معلمان رقص، مدرسان، محققان و دانشجویان در: دانشگاه ها، کالج ها مدارس آموزش عالی، خدمات پشتیبانی برنامه درسی مرجع آموزش، دنیای رقص حرفه ای، موسسات آموزش حرفه ای رقص. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.