تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research In Dance Education



Research In Dance Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1464-7893
ISSN
1470-1111
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

پژوهش در آموزش رقص با هدف اطلاع رسانی، تحریک بحث های زنده و انتقادی و ترویج توسعه تحقیق و تمرین با کیفیت بالا در آموزش رقص است. این مجله مربوط به دانشگاهیان رقص، معلمان و فراگیران است. این مجله شامل مشارکت کنندگانی از جامعه بین المللی گسترده و متنوعی از محققان است. این امر به تمام جنبه های رقص در آموزش گسترش می یابد و فرصت هایی را برای محققان با تجربه و کمتر با تجربه فراهم می کند. این مجله طیف گسترده ای از رویکردها و روش های تحقیق را در یک انجمن برای بحث تشویق می کند. مسائل مربوط به آموزش، فلسفه، جامعه شناسی و روش شناسی در رابطه با ایجاد، اجرا و مشاهده رقص در زمینه های مختلف استقبال می شود. نقش و ارزش رقص به عنوان بخشی از آموزش هنر و ارتباط با دیگر هنروران نیز پشتیبانی می شود. زمینه تحقیقاتی پژوهش در آموزش رقص به عنوان مثال شامل: کلیه مراحل آموزش، پیش دبستانی تا آموزش عالی و فراتر از آن است. آموزش و یادگیری در رقص، تئوری و عمل. تجسم؛ فناوری های نوین؛ بررسی سیستماتیک ادبیات؛ هنرمندان حرفه ای رقص در آموزش و پرورش؛ یادگیری در رقص و از طریق آن؛ آموزش زیبایی شناسی و هنری؛ رقص و هنر؛ رقص و تربیت بدنی؛ آموزش معلمان رقص: آموزش اولیه معلم، توسعه حرفه ای مستمر، مدارک رقص و آموزش حرفه ای رقص. رقص معاینه؛ رقص درمانی؛ نیازهای آموزشی ویژه؛ رقص جامعه و رقص جوانان; رقص در جامعه: جنسیت، قومیت، طبقه، مذهب، اقتصاد. مسائل روانشناختی: عزت نفس، انگیزه، تصویر بدن. خلاقیت؛ فلسفه و هنر؛ روش ها و روش های تحقیق خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. داوران شامل دانشگاهیان رقص: اساتید، خوانندگان و مدرسان، و معلمان در: دانشگاه ها، کالج ها، مدارس آموزش عالی، خدمات پشتیبانی برنامه درسی مرجع آموزش، دنیای رقص حرفه ای، موسسات آموزش حرفه ای رقص هستند. در طول بررسی همتایان چه انتظاراتی باید داشت. اطلاعات مربوط به فرآیند بررسی همتا و آنچه را که باید انتظار داشت را می توان در وب سایت Taylor & Francis Author Services پیدا کرد:  http://authorservices.taylorandfrancis.com/what-to-expect-during-peer-review/ خوانندگان معلمان رقص، مدرسان، محققان و دانشجویان در: دانشگاه ها، کالج ها مدارس آموزش عالی، خدمات پشتیبانی برنامه درسی مرجع آموزش، دنیای رقص حرفه ای، موسسات آموزش حرفه ای رقص. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید