Research In Higher Education
هلند | کشور |
۳ | Impact Factor |
۴٫۱۷۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0361-0365 | ISSN |
1573-188X | e-ISSN |
1973 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Research in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Research in Higher Education مطالعاتی را منتشر می کند که به بررسی مسائل مربوط به آموزش پس از متوسطه می پردازد. این مجله برای مطالعات با استفاده از طیف وسیعی از روشها باز است، اما علاقه خاصی به مطالعاتی دارد که روشهای تحقیق کمی پیشرفته را برای مسائل مربوط به آموزش پس از متوسطه به کار میبرند یا به مسائل مربوط به سیاست آموزش پس از دوره متوسطه میپردازند. از جمله موضوعات مورد علاقه مجله عبارتند از: دسترسی و حفظ; موفقیت دانش آموز؛ انصاف؛ مسائل دانشکده؛ بهره وری و ارزیابی سازمانی؛ حاکمیت آموزش و پرورش پس از متوسطه؛ برنامه درسی و دستورالعمل؛ سیاست آموزش عالی ایالتی و فدرال؛ و تامین مالی تحصیلات تکمیلی این مجله ارسالی از سوی محققان در رشتههای خارج از آموزش عالی و مطالعاتی از خارج از ایالات متحده را تشویق میکند که به موضوعاتی میپردازد که مورد علاقه خوانندگان است. این مجله گاهی یادداشتهای کوتاهی با ماهیت روششناختی، مرور ادبیات موضوعات مرتبط با تحقیقات پس از دوره متوسطه، و مطالعات «تحقیق و عمل» منتشر میکند که نشان میدهد چگونه تحقیقات پس از ثانویه میتواند به تصمیمگیری کمک کند.