تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Research Papers In Education



Research Papers In Education

انگلستان
کشور
۲٫۶۴۲
Impact Factor
۲٫۳۷۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0267-1522
ISSN
1470-1146
e-ISSN
1986 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مقالات پژوهشی در آموزش و پرورش به دلیل انتشار یافته های تحقیقات آموزشی قابل توجهی در سال های اخیر شهرت یافته است. این مجله به روز و معتبر به محققان این فرصت را داده است تا گزارشات کاملی از کار خود ارائه دهند. منطق، یافته ها و نتیجه گیری های آن در مقالات طولانی تر از 10-12000 کلمه. قالب آن اکنون شامل مقالات کوتاه تر و مقالات مروری است. مقالات پژوهشی در آموزش و پرورش نه تنها منبع حیاتی اطلاعات مربوط به پژوهشگران آموزشی است، بلکه برای سیاست گذاران و برنامه ریزان آموزشی نیز مطالعه لازم است. این مجله مقالاتی با کیفیت بالا در زمینه های سیاست و عمل آموزشی و تحقیقاتی که این دو را به هم مرتبط می کند منتشر می کند. موضوعاتی که در شماره‌های اخیر پوشش داده شده‌اند عبارتند از:  پرداخت مربوط به عملکرد، استفاده مدارس از داده‌های ارزش افزوده قطبی‌سازی در میان مدارس استانداردهای آزمون پروژه ملی اعداد شکست در مدارس خاص آموزش حرفه‌ای حقوق کودکان شکاف جنسیتی در مدارس متوسطه آموزش کاتولیک برنامه‌ریزی توسعه مدرسه  موضوعات موضوعی ویژه  مبتنی بر شواهد پاسخگوتر کردن معلمان را تمرین کنید چگونه مدارس جنسیت و آموزش را یاد می گیرند بهبود و اثربخشی مدرسه نوآوری و تغییر: کیفیت آموزش و یادگیری    خط مشی بررسی همتا: همه مقالات تحقیقاتی ارسال شده به این مجله تحت یک فرآیند بررسی دقیق قرار می گیرند. این شامل یک بازبینی اولیه است که توسط ویرایشگر یا Associate Editors انجام شده است که ممکن است در این مرحله منجر به رد شود. در صورت لزوم، برای دو داور ارسال می شود. داور اول، که نسخه ناشناس مقاله ارسالی را دریافت می کند، معمولاً از هیئت تحریریه، هیئت مشورتی بین المللی یا هیئت بازبینی انتخاب می شود. گاهی اوقات لازم است فردی را به عنوان داور اول انتخاب کنید که در هیئت مدیره یا پنل بررسی مجله نیست تا اطمینان حاصل شود که داور دارای تخصص مناسب است. داور دوم، که نسخه ناشناس مقاله ارسالی را نیز دریافت می کند، معمولاً از هیئت مدیره یا پنل بررسی مجله نیست. گزارش داوران توسط سردبیر و معاون سردبیر بررسی می شود و در صورت لزوم نظرات بیشتری را در مورد مقاله می خواهند. "مقالات پژوهشی در آموزش خود را به عنوان مجله منتخب برای محققان آموزشی تثبیت کرده است، هم به عنوان خروجی برای یافته های تحقیقاتی ما و هم منبعی برای اطلاعات عمیق در مورد پروژه های دیگر". جف ویتی، مدیر سابق مؤسسه آموزش، دانشگاه لندن، بریتانیا "اهمیت مقالات پژوهشی در آموزش در وضوح و اصالت مقالات مجله نشان داده شده است. مناسب بودن و روابط بین نظریه، روش های تحقیق و نتایج عملی محوری است. تمرکز بین المللی این مجله با کیفیت بالا باعث تحریک بسیاری از برنامه های تحقیقاتی آموزشی می شود." Ton Mooij, ITS, Radboud University Nijmegen "مقالات تحقیقاتی در آموزش و پرورش خود را به عنوان یک مجله بین المللی معتبر تثبیت کرده است که فرصت های خاصی را برای انتشار مقالات طولانی تر که ممکن است برای گزارش یافته های مهم پروژه های تحقیقاتی بزرگتر و پیچیده تر مورد نیاز باشد." مری جیمز، معاون مدیر تحقیقات دانشکده آموزش دانشگاه کمبریج، نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید