نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Research Papers In Education
انگلستان | کشور |
۲٫۶۴۲ | Impact Factor |
۲٫۳۷۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0267-1522 | ISSN |
1470-1146 | e-ISSN |
1986 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مقالات پژوهشی در آموزش و پرورش به دلیل انتشار یافته های تحقیقات آموزشی قابل توجهی در سال های اخیر شهرت یافته است. این مجله به روز و معتبر به محققان این فرصت را داده است تا گزارشات کاملی از کار خود ارائه دهند. منطق، یافته ها و نتیجه گیری های آن در مقالات طولانی تر از 10-12000 کلمه. قالب آن اکنون شامل مقالات کوتاه تر و مقالات مروری است. مقالات پژوهشی در آموزش و پرورش نه تنها منبع حیاتی اطلاعات مربوط به پژوهشگران آموزشی است، بلکه برای سیاست گذاران و برنامه ریزان آموزشی نیز مطالعه لازم است. این مجله مقالاتی با کیفیت بالا در زمینه های سیاست و عمل آموزشی و تحقیقاتی که این دو را به هم مرتبط می کند منتشر می کند. موضوعاتی که در شمارههای اخیر پوشش داده شدهاند عبارتند از: پرداخت مربوط به عملکرد، استفاده مدارس از دادههای ارزش افزوده قطبیسازی در میان مدارس استانداردهای آزمون پروژه ملی اعداد شکست در مدارس خاص آموزش حرفهای حقوق کودکان شکاف جنسیتی در مدارس متوسطه آموزش کاتولیک برنامهریزی توسعه مدرسه موضوعات موضوعی ویژه مبتنی بر شواهد پاسخگوتر کردن معلمان را تمرین کنید چگونه مدارس جنسیت و آموزش را یاد می گیرند بهبود و اثربخشی مدرسه نوآوری و تغییر: کیفیت آموزش و یادگیری خط مشی بررسی همتا: همه مقالات تحقیقاتی ارسال شده به این مجله تحت یک فرآیند بررسی دقیق قرار می گیرند. این شامل یک بازبینی اولیه است که توسط ویرایشگر یا Associate Editors انجام شده است که ممکن است در این مرحله منجر به رد شود. در صورت لزوم، برای دو داور ارسال می شود. داور اول، که نسخه ناشناس مقاله ارسالی را دریافت می کند، معمولاً از هیئت تحریریه، هیئت مشورتی بین المللی یا هیئت بازبینی انتخاب می شود. گاهی اوقات لازم است فردی را به عنوان داور اول انتخاب کنید که در هیئت مدیره یا پنل بررسی مجله نیست تا اطمینان حاصل شود که داور دارای تخصص مناسب است. داور دوم، که نسخه ناشناس مقاله ارسالی را نیز دریافت می کند، معمولاً از هیئت مدیره یا پنل بررسی مجله نیست. گزارش داوران توسط سردبیر و معاون سردبیر بررسی می شود و در صورت لزوم نظرات بیشتری را در مورد مقاله می خواهند. "مقالات پژوهشی در آموزش خود را به عنوان مجله منتخب برای محققان آموزشی تثبیت کرده است، هم به عنوان خروجی برای یافته های تحقیقاتی ما و هم منبعی برای اطلاعات عمیق در مورد پروژه های دیگر". جف ویتی، مدیر سابق مؤسسه آموزش، دانشگاه لندن، بریتانیا "اهمیت مقالات پژوهشی در آموزش در وضوح و اصالت مقالات مجله نشان داده شده است. مناسب بودن و روابط بین نظریه، روش های تحقیق و نتایج عملی محوری است. تمرکز بین المللی این مجله با کیفیت بالا باعث تحریک بسیاری از برنامه های تحقیقاتی آموزشی می شود." Ton Mooij, ITS, Radboud University Nijmegen "مقالات تحقیقاتی در آموزش و پرورش خود را به عنوان یک مجله بین المللی معتبر تثبیت کرده است که فرصت های خاصی را برای انتشار مقالات طولانی تر که ممکن است برای گزارش یافته های مهم پروژه های تحقیقاتی بزرگتر و پیچیده تر مورد نیاز باشد." مری جیمز، معاون مدیر تحقیقات دانشکده آموزش دانشگاه کمبریج، نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.