تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Review Of Higher Education


آمریکا
کشور
۱٫۶۱۱
Impact Factor
0162-5748
ISSN
1090-7009
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Johns Hopkins University Press
ناشر
www.press.jhu.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بررسی آموزش عالی (RHE) (ISSN 0162-5748) مطالعات پژوهشی تجربی، مقالات تاریخی و نظری مبتنی بر تجربی، و بررسی‌های علمی و مقالاتی که مطالعه کالج‌ها و دانشگاه‌ها را به جلو می‌برد. محوری ترین جنبه RHE برجسته بودن موضوع برای سایر محققان در این زمینه و همچنین مفید بودن آن برای رهبران دانشگاهی و سیاست گذاران عمومی است. انتخاب مقالات برای چاپ صرفاً بر اساس شایستگی نسخه های خطی با توجه به چارچوب های مفهومی یا نظری، دقت و تناسب روش شناختی و وضوح ایده ها و حقایق جمع آوری شده ارائه شده است. ما نسخه های خطی را با نمونه های راحتی نمی پذیریم، اما آگاهی و پیشرفت ادبیات موجود در این زمینه مهم است. RHE تنوعی از افکار، دیدگاه‌ها، طرح‌های پژوهشی و پارادایم‌های روش‌شناختی را تشویق می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید