نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Review Of Higher Education
آمریکا | کشور |
۱٫۶۱۱ | Impact Factor |
0162-5748 | ISSN |
1090-7009 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Johns Hopkins University Press | ناشر |
www.press.jhu.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بررسی آموزش عالی (RHE) (ISSN 0162-5748) مطالعات پژوهشی تجربی، مقالات تاریخی و نظری مبتنی بر تجربی، و بررسیهای علمی و مقالاتی که مطالعه کالجها و دانشگاهها را به جلو میبرد. محوری ترین جنبه RHE برجسته بودن موضوع برای سایر محققان در این زمینه و همچنین مفید بودن آن برای رهبران دانشگاهی و سیاست گذاران عمومی است. انتخاب مقالات برای چاپ صرفاً بر اساس شایستگی نسخه های خطی با توجه به چارچوب های مفهومی یا نظری، دقت و تناسب روش شناختی و وضوح ایده ها و حقایق جمع آوری شده ارائه شده است. ما نسخه های خطی را با نمونه های راحتی نمی پذیریم، اما آگاهی و پیشرفت ادبیات موجود در این زمینه مهم است. RHE تنوعی از افکار، دیدگاهها، طرحهای پژوهشی و پارادایمهای روششناختی را تشویق میکند.