نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Review of Marketing Science
آلمان | کشور |
1546-5616 | ISSN |
1546-5616 | e-ISSN |
2003 تا 2017 و 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Walter de Gruyter | ناشر |
www.degruyter.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Review of Marketing Science ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Review of Marketing Science (ROMS) یک مجله با داوری است که ماموریت آن انتشار گسترده و سریع تحقیقات کمی پیشرو در علم بازاریابی و رشته های مرتبط است. تمرکز این مجله بر موضوعات و رویکردهای علم بازاریابی است. علم بازاریابی به عنوان یک رشته برای رویکردهایی که ریشه در ریاضیات، نظریه اقتصادی، اقتصاد سنجی، آمار و رویکردهای داده محور دارند، ارزش زیادی قائل است.
این مجله به ویژه کارهای میان رشته ای و بین رشته ای را در زمینه های مختلف تشویق می کند، تا زمانی که با علم بازاریابی مرتبط باشند و بینش هایی را ایجاد کنند که می تواند برای دانشگاهیان، مدیران یا متخصصان بازاریابی مفید باشد.