| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud
| کلمبیا | کشور |
| 1692-715X | ISSN |
| 2027-7679 | e-ISSN |
| 2019 تا کنون | مدت فعالیت |
| Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales | ناشر |
| revistaumanizales.cinde.org.co | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله علوم اجتماعی، کودکی و جوانی آمریکای لاتین یک نشریه علمی چندرشتهای با بررسی همتایان است که به ارائه نتایج تحقیقاتی اختصاص دارد که از منظر علوم اجتماعی، کودکان و جوانان را کانون اصلی خود قرار داده است (و نه فقط به عنوان یک موضوع فرعی).
این مجله به جامعه محققان علاقه مند به تئوری و عمل مطالعه، تجزیه و تحلیل و کاوش عمیق تر در جهان هایی که کودکان و نوجوانان در آن زندگی می کنند، و همچنین محققان علاقه مند به طراحی، ارزیابی و مقایسه برنامه ها و سیاست ها برای کودکان و نوجوانان می پردازد. .
این مجله نتایج تحقیقات، تحلیل و متاآنالیز را منتشر می کند که به دلیل کیفیت و دقت خود نشان دهنده پیشرفت های اصلی در مطالعه کودکان و جوانان در آمریکای لاتین و کارائیب یا بحث دانش موجود و در این زمینه است. در ترکیب، مجله مشارکت هایی دریافت می کند که به پیچیدگی این رشته مطالعاتی پاسخ می دهد و بر اساس دیدگاه های رشته ای، بین رشته ای و فرا رشته ای (مانند جامعه شناسی، علوم اعصاب، روانشناسی، آموزش و فلسفه) و رویکردهای روش شناختی است که کافی تلقی می شوند.
این مجله مقالاتی به زبانهای اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و انگلیسی را میپذیرد که ترجیحاً از تحقیقاتی که به طور رسمی توسط دانشگاهها، مؤسسات دولتی، مراکز تحقیقاتی یا نهادهای تأمین مالی دولتی و خصوصی تأیید شدهاند، گرفته شدهاند.