نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud
کلمبیا | کشور |
1692-715X | ISSN |
2027-7679 | e-ISSN |
2019 تا کنون | مدت فعالیت |
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales | ناشر |
revistaumanizales.cinde.org.co | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله علوم اجتماعی، کودکی و جوانی آمریکای لاتین یک نشریه علمی چندرشتهای با بررسی همتایان است که به ارائه نتایج تحقیقاتی اختصاص دارد که از منظر علوم اجتماعی، کودکان و جوانان را کانون اصلی خود قرار داده است (و نه فقط به عنوان یک موضوع فرعی).
این مجله به جامعه محققان علاقه مند به تئوری و عمل مطالعه، تجزیه و تحلیل و کاوش عمیق تر در جهان هایی که کودکان و نوجوانان در آن زندگی می کنند، و همچنین محققان علاقه مند به طراحی، ارزیابی و مقایسه برنامه ها و سیاست ها برای کودکان و نوجوانان می پردازد. .
این مجله نتایج تحقیقات، تحلیل و متاآنالیز را منتشر می کند که به دلیل کیفیت و دقت خود نشان دهنده پیشرفت های اصلی در مطالعه کودکان و جوانان در آمریکای لاتین و کارائیب یا بحث دانش موجود و در این زمینه است. در ترکیب، مجله مشارکت هایی دریافت می کند که به پیچیدگی این رشته مطالعاتی پاسخ می دهد و بر اساس دیدگاه های رشته ای، بین رشته ای و فرا رشته ای (مانند جامعه شناسی، علوم اعصاب، روانشناسی، آموزش و فلسفه) و رویکردهای روش شناختی است که کافی تلقی می شوند.
این مجله مقالاتی به زبانهای اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و انگلیسی را میپذیرد که ترجیحاً از تحقیقاتی که به طور رسمی توسط دانشگاهها، مؤسسات دولتی، مراکز تحقیقاتی یا نهادهای تأمین مالی دولتی و خصوصی تأیید شدهاند، گرفته شدهاند.