تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud


کلمبیا
کشور
1692-715X
ISSN
2027-7679
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales
ناشر
revistaumanizales.cinde.org.co
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Ninez y Juventud ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله علوم اجتماعی، کودکی و جوانی آمریکای لاتین یک نشریه علمی چندرشته‌ای با بررسی همتایان است که به ارائه نتایج تحقیقاتی اختصاص دارد که از منظر علوم اجتماعی، کودکان و جوانان را کانون اصلی خود قرار داده است (و نه فقط به عنوان یک موضوع فرعی).

این مجله به جامعه محققان علاقه مند به تئوری و عمل مطالعه، تجزیه و تحلیل و کاوش عمیق تر در جهان هایی که کودکان و نوجوانان در آن زندگی می کنند، و همچنین محققان علاقه مند به طراحی، ارزیابی و مقایسه برنامه ها و سیاست ها برای کودکان و نوجوانان می پردازد. .

این مجله نتایج تحقیقات، تحلیل و متاآنالیز را منتشر می کند که به دلیل کیفیت و دقت خود نشان دهنده پیشرفت های اصلی در مطالعه کودکان و جوانان در آمریکای لاتین و کارائیب یا بحث دانش موجود و در این زمینه است. در ترکیب، مجله مشارکت هایی دریافت می کند که به پیچیدگی این رشته مطالعاتی پاسخ می دهد و بر اساس دیدگاه های رشته ای، بین رشته ای و فرا رشته ای (مانند جامعه شناسی، علوم اعصاب، روانشناسی، آموزش و فلسفه) و رویکردهای روش شناختی است که کافی تلقی می شوند.

این مجله مقالاتی به زبان‌های اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و انگلیسی را می‌پذیرد که ترجیحاً از تحقیقاتی که به طور رسمی توسط دانشگاه‌ها، مؤسسات دولتی، مراکز تحقیقاتی یا نهادهای تأمین مالی دولتی و خصوصی تأیید شده‌اند، گرفته شده‌اند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید