نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
SAE International Journal of Alternative Powertrains
آمریکا | کشور |
2167-4191 | ISSN |
2167-4205 | e-ISSN |
2012 تا 2019 | مدت فعالیت |
SAE | ناشر |
www.sae.org | سایت مجله |
این مجله با مشخصات تازه ای به فعالیت خود ادامه داده است، برای مشاهده بر روی لینک کلیک نمایید: SAE International Journal of Electrified Vehicles
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام SAE International Journal of Alternative Powertrains ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
SAE International Journal of Alternative Powertrains انجمنی را برای انتشار پژوهشی و بررسی مقالات اصلی که به چالشها و ارائه فرصتها در پیشرانههای جایگزین و الکتریکی و فناوری نیروی محرکه میپردازد، ارائه میدهد. این مجله در تلاش است تا بحث را بین محققان، مهندسان، اساتید دانشگاهی و دانشجویان، و دست اندرکاران صنعت که با سیستم ها و همچنین اجزای سازنده کار می کنند، و جنبه های تکنولوژیکی و عملکرد پیشرانه ها و سیستم های محرکه جایگزین ترکیب سنتی موتور احتراق داخلی و انتقال مکانیکی تسهیل کند. . دامنه تحریریه مجله شامل تمام جنبه های فنی فن آوری های پیشرانه جایگزین، از جمله، اما نه محدود به، محرکه های الکتریکی و سیستم های حرکت الکتریکی، فناوری هیبریدی، فناوری باتری و ابرخازن، الکترونیک قدرت، درایوهای هیدرولیک، سیستم های ذخیره انرژی برای کاربردهای خودرو است. ، فناوری پیل سوختی و زیرساخت های شارژ و شبکه هوشمند.