تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

School Effectiveness And School Improvement



School Effectiveness And School Improvement

انگلستان
کشور
۲٫۱۴۸
Impact Factor
۳٫۲۷۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0924-3453
ISSN
1744-5124
e-ISSN
1990 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Effectiveness and School Improvement ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

اثربخشی مدرسه و بهبود مدرسه اطلاعاتی درباره اثربخشی آموزشی، تمرین و سیاست‌گذاری در آموزش ابتدایی و متوسطه ارائه می‌کند. ویراستاران معتقدند که پیشرفت تحصیلی همه دانش‌آموزان، صرف‌نظر از پیشینه خانوادگی و وضعیت اقتصادی، شاخص کلیدی اثربخشی و بهبود در مدارس است. اثربخشی مدرسه و بهبود مدرسه تلاش می‌کند این ایده را با دست‌نوشته‌هایی کشف کند که طیفی از موضوعات را در حوزه اثربخشی آموزشی در سطح کلاس، مدرسه یا سیستم پوشش می‌دهد، از جمله، اما نه محدود به: آموزش مؤثر، جو کلاس، اخلاق مدرسه و رهبری بهبود مدرسه. و برنامه‌های اصلاحی خط‌مشی و اصلاحات در سراسر سیستم این مجله هیچ روش شناسی خاصی را تأیید نمی‌کند و مطالعات کمی، کیفی و ترکیبی روش‌ها، مرور ادبیات، مرورهای تاریخی، مطالعات موردی (به جز مطالعات موردی منفرد)، مطالب نظری و فلسفی و مقالات روش‌شناسی را منتشر می‌کند. به شرطی که با زمینه اثربخشی آموزشی مرتبط باشند و سختگیری مورد انتظار از یک مجله آموزشی برجسته را نشان دهند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. این مجله همچنین فهرست سالانه داوران را در شماره اول هر جلد منتشر می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید