نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
School Effectiveness And School Improvement
انگلستان | کشور |
۲٫۱۴۸ | Impact Factor |
۳٫۲۷۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0924-3453 | ISSN |
1744-5124 | e-ISSN |
1990 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Effectiveness and School Improvement ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اثربخشی مدرسه و بهبود مدرسه اطلاعاتی درباره اثربخشی آموزشی، تمرین و سیاستگذاری در آموزش ابتدایی و متوسطه ارائه میکند. ویراستاران معتقدند که پیشرفت تحصیلی همه دانشآموزان، صرفنظر از پیشینه خانوادگی و وضعیت اقتصادی، شاخص کلیدی اثربخشی و بهبود در مدارس است. اثربخشی مدرسه و بهبود مدرسه تلاش میکند این ایده را با دستنوشتههایی کشف کند که طیفی از موضوعات را در حوزه اثربخشی آموزشی در سطح کلاس، مدرسه یا سیستم پوشش میدهد، از جمله، اما نه محدود به: آموزش مؤثر، جو کلاس، اخلاق مدرسه و رهبری بهبود مدرسه. و برنامههای اصلاحی خطمشی و اصلاحات در سراسر سیستم این مجله هیچ روش شناسی خاصی را تأیید نمیکند و مطالعات کمی، کیفی و ترکیبی روشها، مرور ادبیات، مرورهای تاریخی، مطالعات موردی (به جز مطالعات موردی منفرد)، مطالب نظری و فلسفی و مقالات روششناسی را منتشر میکند. به شرطی که با زمینه اثربخشی آموزشی مرتبط باشند و سختگیری مورد انتظار از یک مجله آموزشی برجسته را نشان دهند. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. این مجله همچنین فهرست سالانه داوران را در شماره اول هر جلد منتشر می کند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.