| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
School Mental Health
| آمریکا | کشور |
| ۲٫۹۵۹ | Impact Factor |
| ۳٫۵۹۷ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1866-2625 | ISSN |
| 1866-2633 | e-ISSN |
| 2009 تا 2010 و 2013 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Mental Health ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بهداشت روانی مدرسه: مجله تحقیقاتی و تمرینی چند رشتهای انجمنی برای آخرین تحقیقات مرتبط با روشهای پیشگیری، درمان و ارزیابی است که با سیستم آموزشی پیش از کلاس تا دوازدهم مرتبط است و بر کودکان و نوجوانان دارای عاطفی و رفتاری تمرکز دارد. اختلالات این مجله مطالعات تجربی، تحقیقات کمی و کیفی، و مقالات مروری نظاممند و محدودهای را از نویسندگانی منتشر میکند که به نمایندگی از بسیاری از رشتههای مرتبط با سلامت روان مدرسه، از جمله روانشناسی کودک و مدرسه، آموزش، اطفال، روانپزشکی کودک و نوجوان، روانشناسی رشد، مدرسه مرتبط هستند. مشاوره، مددکاری اجتماعی و پرستاری. عناوین نمونه عبارتند از: · شیوه های درمانی مبتکرانه مبتنی بر مدرسه · رویه های مشاوره و توسعه حرفه ای · انتشار و اجرای علم با هدف قرار دادن مدارس · تکنیک های آموزشی برای کودکان مبتلا به اختلالات عاطفی و رفتاری · برنامه های پیشگیری در سطح مدرسه · تأثیر داروها بر رفتار و پیشرفت مدرسه · روش های ارزیابی · خدمات آموزشی ویژه · پیامدهای رشدی مؤثر بر یادگیری و رفتار · مسائل نژادی، قومیتی و فرهنگی · خط مشی مدرسه · نقش خانواده ها در سلامت روان مدرسه · پیش بینی آسیب و تاب آوری · تعدیل کنندگان و واسطه های پاسخ به درمان