نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
School Psychology International
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
۲٫۰۱۴ | Impact Factor |
0143-0343 | ISSN |
1461-7374 | e-ISSN |
1979 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بینالمللی روانشناسی مدرسه که شش بار در سال منتشر میشود، نگرانیهای کسانی را که خدمات بهداشت روانی، آموزشی، درمانی و حمایتی با کیفیتی را به مدارس و جوامع آنها در سراسر جهان ارائه میکنند، برجسته میکند. این مقاله مقالاتی را ارائه می دهد که تحقیقات آکادمیک با کیفیت بالا در این زمینه و همچنین نمونه هایی از بهترین عملکرد اثبات شده را منعکس می کند.
هدف بینالمللی روانشناسی مدرسه ترویج عملکرد خوب در روانشناسی مدرسه و آموزشی در سراسر جهان است. اشتراک شما در این منبع ارزشمند، انجمنی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و راه حل های روانشناسی فعلی مدرسه در اختیار شما قرار می دهد. این ژورنال نوآوری را در میان همه متخصصان در این زمینه تشویق می کند و توصیفاتی از بهترین عملکرد را با مطالعات تحقیقاتی و مقالاتی ارائه می دهد که به مسائل کلیدی و تحولات روانشناسی مدرسه در سراسر جهان می پردازد.