تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

School Psychology Review


آمریکا
کشور
۲٫۷۲۲
Impact Factor
0279-6015
ISSN
2372-966X
e-ISSN
1988 و 1996 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Psychology Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

School Psychology Review (SPR) یک مجله با داوری است که به صورت فصلی توسط NASP منتشر می شود. هدف اصلی آن فراهم کردن وسیله ای برای انتقال پیشرفت های علمی در تحقیق، آموزش، و عمل مربوط به روانشناسی و آموزش و به ویژه روانشناسی مدرسه است. مقاله‌هایی که تحقیقات اصیل و مبتنی بر داده‌ها را ارائه می‌کنند که می‌توانند به توسعه راهبردهای مداخله و پیشگیری نوآورانه و ارزیابی این رویکردها کمک کنند، مورد توجه خاص هستند.

SPR تحولات مفهومی و یافته های تجربی مهمی را از طیف گسترده ای از رشته ها (به عنوان مثال، روانشناسی آموزشی، بالینی کودک، اطفال، جامعه و روانشناسی خانواده، همچنین آموزش و پرورش و آموزش ویژه) ارائه می دهد و پیشرفت ها را از درون روانشناسی مدرسه به حوزه های آموزشی و آموزشی گسترده تر منتقل می کند. جوامع روانشناختی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید