نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
School Psychology Review
آمریکا | کشور |
۲٫۷۲۲ | Impact Factor |
0279-6015 | ISSN |
2372-966X | e-ISSN |
1988 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام School Psychology Review ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
School Psychology Review (SPR) یک مجله با داوری است که به صورت فصلی توسط NASP منتشر می شود. هدف اصلی آن فراهم کردن وسیله ای برای انتقال پیشرفت های علمی در تحقیق، آموزش، و عمل مربوط به روانشناسی و آموزش و به ویژه روانشناسی مدرسه است. مقالههایی که تحقیقات اصیل و مبتنی بر دادهها را ارائه میکنند که میتوانند به توسعه راهبردهای مداخله و پیشگیری نوآورانه و ارزیابی این رویکردها کمک کنند، مورد توجه خاص هستند.
SPR تحولات مفهومی و یافته های تجربی مهمی را از طیف گسترده ای از رشته ها (به عنوان مثال، روانشناسی آموزشی، بالینی کودک، اطفال، جامعه و روانشناسی خانواده، همچنین آموزش و پرورش و آموزش ویژه) ارائه می دهد و پیشرفت ها را از درون روانشناسی مدرسه به حوزه های آموزشی و آموزشی گسترده تر منتقل می کند. جوامع روانشناختی