تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Scientific Studies Of Reading



Scientific Studies Of Reading

آمریکا
کشور
۴٫۶۶۲
Impact Factor
۵٫۱۶۷
پنج ساله Impact Factor
1088-8438
ISSN
1532-799X
e-ISSN
2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 ضریب تأثیر پنج ساله 4.084 2019 ضریب تأثیر 2.910 رتبه‌بندی: 32/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) و 11/60 (روانشناسی، آموزشی) تحقیقات تجربی اصلی را منتشر می‌کند که با تمام جنبه‌های خواندن و حوزه‌های مرتبط با آن سروکار دارد، و گهگاه، بررسی‌های علمی ادبیات و مقالاتی که بر توسعه تئوری متمرکز شده‌اند، منتشر می‌کند. مقالات از مطالعات بسیار ابتدایی گرفته تا مواردی که محور اصلی آنها به سمت تمرین آموزشی است. وظایف گسترده این مجله شامل کار در مورد "همه جنبه های خواندن و زمینه های مرتبط با آن"، شامل مسائل مربوط به تشخیص کلمات، درک مطلب، نوشتن، مداخله و ارزیابی مربوط به کودکان بسیار خردسال و/یا بزرگسالان، مقایسه املاء، و بیشتر. نظرات و انتقادات در مورد موضوعات مرتبط با دغدغه های مجله نیز برای انتشار در نظر گرفته شده است. لطفاً توجه داشته باشید که ما معمولاً مطالعات پایایی و اعتبار آزمون‌ها یا ابزارهای ارزیابی خاص را منتشر نمی‌کنیم. خط‌مشی بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری حداقل دو داور ناشناس، مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید