تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Search-journal Of The Southeast Asia Research Centre For Communications And Humanities


مالزی
کشور
2229-872X
ISSN
2229-872X
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor's University College
ناشر
fslmjournals.taylors.edu.my
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در بروزرسانی های پس از ژانویه ۲۰۲۲ از این نمایه حذف شده است.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام SEARCH Journal of Media and Communication Research ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف SEARCH Journal of Media and Communication Research، ترویج و تقویت توسعه تحقیقات و بحث‌ها در زمینه تحقیقات رسانه و ارتباطات است. همچنین به عنوان یک انجمن برای محققان و بازیگران صنعت که از تحقیق به عنوان چارچوبی برای آگاهی و تغییر اجتماعی استفاده می کنند، عمل می کند. ما از هرگونه ارسال نسخه خطی در طول سال استقبال می کنیم. از نویسندگان دعوت می شود تا آثار علمی در زمینه ارتباطات مانند روابط بین الملل، مدیریت رسانه، هنر فیلم و رسانه، آموزش دیجیتال و جوامع، ارتباطات و سیاست ها، جهانی شدن و تأثیر اجتماعی، جوانان و رسانه ها، تحلیل مخاطب و ادراک، دموکراسی و یکپارچگی، رسانه ها را ارسال کنند. سواد و آموزش، رسانه و توسعه، ارتباطات سلامت، سیاست، هژمونی و رسانه، جنسیت و جنسیت، رسانه های اجتماعی و خرده فرهنگ ها، فرهنگ و جامعه عامه، رسانه و دین، رسانه و هویت، روزنامه نگاری جنگ/صلح، ارتباطات درگیری و بحران، مدیریت ارتباطات و اطلاعات استراتژیک، رسانه های دیجیتال، تبلیغات و مدیریت متقاعد کننده، روابط عمومی و مدیریت بحران، روزنامه نگاری جهانی و حوزه های مرتبط از دیدگاه تحقیقات رسانه و ارتباطات.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید