نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Second Language Learning and Teaching
آمریکا | کشور |
2193-7648 | ISSN |
2011 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Second Language Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجموعه مجلداتی را گرد هم می آورد که به جنبه های مختلف یادگیری و آموزش زبان های دوم و خارجی می پردازد. عناوین ارائه شده هم تک نگاری و هم مجموعه های ویرایش شده هستند که بر موضوعات مختلفی از فرآیندهای زیربنای فراگیری زبان دوم، از طریق جنبه های مختلف یادگیری زبان در محیط های دستوری و غیرآموزشی گرفته تا جنبه های مختلف فرآیند تدریس، از جمله انتخاب برنامه درسی، تمرکز دارند. طراحی مواد، شیوه های کلاس درس و ارزشیابی. انتشارات منعکس کننده پیشرفت های پیشرفته در آن زمینه ها هستند، آنها طیف گسترده ای از دیدگاه های نظری را اتخاذ می کنند و الگوهای تحقیقاتی متنوعی را دنبال می کنند. مخاطبان مورد نظر همه کسانی هستند که به فراگیری زبان دوم طبیعی و کلاسی علاقه مند هستند، از جمله محققان، روش شناسان، طراحان برنامه درسی و مواد، معلمان و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که تحقیقات تجربی درباره نحوه یادگیری و آموزش زبان های دوم انجام می دهند.