| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Second Language Learning and Teaching
| آمریکا | کشور |
| 2193-7648 | ISSN |
| 2011 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Second Language Learning and Teaching ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
این مجموعه مجلداتی را گرد هم می آورد که به جنبه های مختلف یادگیری و آموزش زبان های دوم و خارجی می پردازد. عناوین ارائه شده هم تک نگاری و هم مجموعه های ویرایش شده هستند که بر موضوعات مختلفی از فرآیندهای زیربنای فراگیری زبان دوم، از طریق جنبه های مختلف یادگیری زبان در محیط های دستوری و غیرآموزشی گرفته تا جنبه های مختلف فرآیند تدریس، از جمله انتخاب برنامه درسی، تمرکز دارند. طراحی مواد، شیوه های کلاس درس و ارزشیابی. انتشارات منعکس کننده پیشرفت های پیشرفته در آن زمینه ها هستند، آنها طیف گسترده ای از دیدگاه های نظری را اتخاذ می کنند و الگوهای تحقیقاتی متنوعی را دنبال می کنند. مخاطبان مورد نظر همه کسانی هستند که به فراگیری زبان دوم طبیعی و کلاسی علاقه مند هستند، از جمله محققان، روش شناسان، طراحان برنامه درسی و مواد، معلمان و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که تحقیقات تجربی درباره نحوه یادگیری و آموزش زبان های دوم انجام می دهند.