تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Service Business



Service Business

آلمان
کشور
۲٫۷۹۱
Impact Factor
۳٫۳۱۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1862-8516
ISSN
1862-8508
e-ISSN
2007 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

ماموریت کسب و کار خدمات این است که خروجی ای برای پیشرفته ترین تحقیقات در تجارت مرتبط با بخش خدمات باشد. این مجله به صورت بین المللی و چند رشته ای طراحی شده است. کسب و کار خدمات بر تحقیقات تجاری برای بخش خدمات تمرکز دارد و ابزار ارتباطی را برای کسانی که در زمینه کسب و کار صنایع خدماتی و خدماتی کار می کنند صرف نظر از رشته، ناحیه عملکردی، بخش یا ملیت ارائه می دهد. کسب و کار خدمات مجله ای است برای موضوعات مرتبط با تجارت در بخش خدمات اقتصاد، که بر حوزه های انتفاعی و غیرانتفاعی این بخش تمرکز دارد. نویسندگان تجربیات خود را در توسعه، اجرا و ارزیابی تصمیمات و استراتژی‌های تجاری خود به اشتراک می‌گذارند و نه تنها آخرین تحقیقات و روش‌شناسی در این زمینه را بررسی می‌کنند، بلکه مفاهیم نظری و مدیریتی، و فرصت‌های تحقیقاتی آینده در بخش خدمات را نیز بررسی می‌کنند. هیئت بررسی تحریریه متشکل از دانشمندان و متخصصان برجسته بین‌المللی، محتوایی را تضمین می‌کند که شامل مقالات مفهومی و تجربی دقیق، مقالات تمرین‌محور، مقالات آموزش محور، مسائل ویژه، مطالعات موردی، بررسی کتاب‌ها و گزارش‌های کنفرانس است. هر مقاله منتشر شده در SB تحت یک فرآیند بررسی دوسوکور برای اطمینان از ارتباط و کیفیت آن است. به طور رسمی به عنوان: گذرگاه سرویس

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید