| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Services Marketing Quarterly
| انگلستان | کشور |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 1533-2969 | ISSN |
| 1533-2977 | e-ISSN |
| 2001 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Services Marketing Quarterly ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فصلنامه بازاریابی خدمات به دانشگاهیان و متخصصانی که در توسعه و کاربرد مفاهیم بازاریابی خدمات در طیف وسیعی از صنایعی که بخش خدمات اقتصادها را تشکیل میدهند، دخیل هستند. این مجله مقالات نظری و تجربی شامل مطالعات تجربی و آزمایشی را ارائه میکند که به مسائل مختلفی که بازاریابان خدمات با آنها مواجه هستند، میپردازد تا توسعه ادبیات بازاریابی در کاربرد مفاهیم بازاریابی در خدمات را افزایش دهد. حوزههای مورد تأکید عبارتند از: تغییرات ویژگیهای خدمات تأثیرات نمای خدمات تأثیرات ارائه خدمات تأثیر خدمات بر تصویر سازمانی تأثیرات و محیطهای خدمات دیجیتال تکامل خدمات در طول زمان و توسط صنعت مشارکتهایی تشویق میشوند که شامل تجزیه و تحلیل عملکرد، روشها و برنامههای موجود میشود. استفاده از ایده ها و روش های جدید؛ و تحقیق در مورد جنبه های مختلف بازاریابی خدمات. هر مقاله باید شامل مفاهیم بازاریابی تأثیر یافته ها بر تئوری و/یا عمل بازاریابی خدمات باشد. فصلنامه بازاریابی خدمات نیز از پیشنهادات برای موضوعات خاص استقبال می کند. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.