نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Social Influence
انگلستان | کشور |
۰٫۹۳۳ | Impact Factor |
۱٫۵۶۷ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1553-4510 | ISSN |
1553-4529 | e-ISSN |
2007 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
لطفاً توجه داشته باشید که چاپ ISSN در حال استفاده فعال نیست زیرا این مجله دیگر به صورت چاپی منتشر نمی شود. Social Influence مجله ای است که تمرکز یکپارچه ای را برای تحقیق در این زمینه مهم، پویا و چند رشته ای فراهم می کند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: انطباق، هنجارها، تاکتیک های نفوذ اجتماعی مانند هنجار تعامل، اقتدار، کمبود، نفوذ بین فردی، متقاعدسازی، قدرت، تبلیغات، اثرات رسانه های جمعی، اقناع سیاسی، تبلیغات، نفوذ نسبی، تبعیت، نفوذ اقلیت، نفوذ در گروه ها نفوذ فرقه، جنبشهای اجتماعی، سرایتهای اجتماعی، شایعات، تعاملات انسان و هوش مصنوعی، تحریکها، مقاومت در برابر نفوذ، نفوذ در فرهنگها، و تحقیقات تاریخچه نفوذ. این مجله مورد توجه روانشناسان اجتماعی، روانشناسان سیاسی، روانشناسان مصرف کننده، روانشناسان سازمانی، روانشناسان اقتصادی، جامعه شناسان، پژوهشگران ارتباطات و هر کسی که به هر جنبه ای از تأثیر اجتماعی علاقه مند است، می باشد. این مجله تحقیقات تجربی را منتشر می کند که جنبه های نفوذ اجتماعی را بررسی می کند، اگرچه ما متاآنالیزها را در نظر خواهیم گرفت. مطالعات و بررسی های همبستگی مورد استقبال قرار می گیرند، اما نمی توانند تنها مبنای شواهد ارائه شده در مقاله باشند. اگرچه الزامی نیست، اما ما قویاً نویسندگان را تشویق می کنیم که از اقدامات وابسته به رفتار استفاده کنند (مانند امضای دادخواست، کمک مالی، رای دادن، کمک). تحقیق ارسال شده باید تئوری و/یا کاربرد را پیش ببرد. Social Influence خواهان دستنوشتههای کوتاه و خوانندهپسند محدود به 5000 کلمه است. نویسندگان باید از ماهیت بین رشته ای مجله آگاه باشند و از اختصارات، کلمات اختصاری و اصطلاحات تخصصی خودداری کنند. یکپارچگی بررسی همتایان همه مقالات تحقیقاتی در این مجله، از جمله مقالات مربوط به موضوعات خاص، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری حداقل دو داور متخصص و مستقل، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. همه بررسی های همتا به صورت یک سوکور است و ارسال ها ممکن است به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts انجام شوند. سلب مسئولیت تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می کند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود اطمینان حاصل کند. با این حال، تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه ضمانت یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی کنند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت ها اعم از بیان یا ضمنی تا حداکثر حد مجاز توسط قانون سلب مسئولیت می کنند. هر دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، دیدگاه نویسندگان است و دیدگاه تیلور و فرانسیس نیست. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید. *لطفاً توجه داشته باشید که Social Influence به یک مجله کاملاً دسترسی باز تبدیل شد که با جلد 16 (2021) شروع می شود.