تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Social Influence



Social Influence

انگلستان
کشور
۰٫۹۳۳
Impact Factor
۱٫۵۶۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1553-4510
ISSN
1553-4529
e-ISSN
2007 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

لطفاً توجه داشته باشید که چاپ ISSN در حال استفاده فعال نیست زیرا این مجله دیگر به صورت چاپی منتشر نمی شود. Social Influence مجله ای است که تمرکز یکپارچه ای را برای تحقیق در این زمینه مهم، پویا و چند رشته ای فراهم می کند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: انطباق، هنجارها، تاکتیک های نفوذ اجتماعی مانند هنجار تعامل، اقتدار، کمبود، نفوذ بین فردی، متقاعدسازی، قدرت، تبلیغات، اثرات رسانه های جمعی، اقناع سیاسی، تبلیغات، نفوذ نسبی، تبعیت، نفوذ اقلیت، نفوذ در گروه ها نفوذ فرقه، جنبش‌های اجتماعی، سرایت‌های اجتماعی، شایعات، تعاملات انسان و هوش مصنوعی، تحریک‌ها، مقاومت در برابر نفوذ، نفوذ در فرهنگ‌ها، و تحقیقات تاریخچه نفوذ. این مجله مورد توجه روانشناسان اجتماعی، روانشناسان سیاسی، روانشناسان مصرف کننده، روانشناسان سازمانی، روانشناسان اقتصادی، جامعه شناسان، پژوهشگران ارتباطات و هر کسی که به هر جنبه ای از تأثیر اجتماعی علاقه مند است، می باشد. این مجله تحقیقات تجربی را منتشر می کند که جنبه های نفوذ اجتماعی را بررسی می کند، اگرچه ما متاآنالیزها را در نظر خواهیم گرفت. مطالعات و بررسی های همبستگی مورد استقبال قرار می گیرند، اما نمی توانند تنها مبنای شواهد ارائه شده در مقاله باشند. اگرچه الزامی نیست، اما ما قویاً نویسندگان را تشویق می کنیم که از اقدامات وابسته به رفتار استفاده کنند (مانند امضای دادخواست، کمک مالی، رای دادن، کمک). تحقیق ارسال شده باید تئوری و/یا کاربرد را پیش ببرد. Social Influence خواهان دست‌نوشته‌های کوتاه و خواننده‌پسند محدود به 5000 کلمه است. نویسندگان باید از ماهیت بین رشته ای مجله آگاه باشند و از اختصارات، کلمات اختصاری و اصطلاحات تخصصی خودداری کنند. یکپارچگی بررسی همتایان همه مقالات تحقیقاتی در این مجله، از جمله مقالات مربوط به موضوعات خاص، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری حداقل دو داور متخصص و مستقل، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. همه بررسی های همتا به صورت یک سوکور است و ارسال ها ممکن است به صورت آنلاین از طریق ScholarOne Manuscripts انجام شوند. سلب مسئولیت تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را می کند تا از صحت همه اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات خود اطمینان حاصل کند. با این حال، تیلور و فرانسیس و نمایندگان و مجوز دهندگان آن هیچ گونه ضمانت یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ارائه نمی کنند و از تمام این گونه اظهارات و ضمانت ها اعم از بیان یا ضمنی تا حداکثر حد مجاز توسط قانون سلب مسئولیت می کنند. هر دیدگاهی که در این نشریه بیان شده است، دیدگاه نویسندگان است و دیدگاه تیلور و فرانسیس نیست. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید. *لطفاً توجه داشته باشید که Social Influence به یک مجله کاملاً دسترسی باز تبدیل شد که با جلد 16 (2021) شروع می شود.


فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید