تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Social Psychology Of Education



Social Psychology Of Education

هلند
کشور
۲٫۱۹۲
Impact Factor
۳٫۰۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1381-2890
ISSN
1573-1928
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

حوزه روانشناسی اجتماعی مرز بین رشته های روانشناسی و جامعه شناسی را در بر می گیرد و به طور سنتی با تحقیقات تجربی همراه بوده است. بسیاری از مطالعات رفتار انسان در آموزش و پرورش توسط افرادی انجام می شود که با روانشناسی اجتماعی یا کارشان در حوزه روانشناسی اجتماعی قرار می گیرد. چندین کتاب درسی منتشر شده است و دوره های مختلفی در مورد «روانشناسی اجتماعی آموزش و پرورش» ارائه شده است، اما تاکنون هیچ مجله ای برای پوشش این حوزه ظاهر نشده است. روانشناسی اجتماعی آموزش این شکاف را پر می کند و طیف گسترده ای از دغدغه های محتوا، علایق نظری را پوشش می دهد. و روش های تحقیق که از جمله آنها عبارتند از: دغدغه های محتوایی: تصمیم گیری در کلاس درس، آموزش، نوآوری آموزشی، توجه به جنسیت، نژاد، قومیت و ایجاد دانش طبقات اجتماعی، انتقال و تأثیرات رهبری در مدارس و سیستم های مدرسه اثرات درازمدت فرآیندهای آموزشی میکروسیاست های فرهنگی مدارس، فرهنگ های شغلی دانش آموزی، فرهنگ های شغلی و تعامل مجدد - روابط دانشجویی علایق نظری: انگیزش پیشرفت نظریه نگرش تئوری اسناد مدیریت تعارض و یادگیری رفتار اجتماعی طرفدار فرهنگ و گفتمان سرمایه اجتماعی تحلیل گروه پویایی نقش نظریه تبادل اجتماعی نظریه انتقال اجتماعی نظریه یادگیری اجتماعی وضعیت دستیابی تعامل سمبولیک مطالعه سازمانها روشهای تحقیق: تحقیق تطبیقی ​​تجربیات مشاهده رسمی مطالعات تاریخی ادبیات مرور دوره مطالعات کیفی روشهای نمونه نظرسنجی برای روانشناسان اجتماعی با علاقه خاص به مسائل آموزشی، پژوهشگران آموزشی با رویکرد روانشناسی اجتماعی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید