نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Software Quality Journal
آمریکا | کشور |
۱٫۶۴۲ | Impact Factor |
۱٫۸۰۵ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0963-9314 | ISSN |
1573-1367 | e-ISSN |
1992 تا 1999 و 2001 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
اهداف مجله کیفیت نرم افزار عبارتند از: (1) ارتقاء آگاهی از نقش حیاتی مدیریت کیفیت در ساخت موثر سیستم های نرم افزاری توسعه یافته، مورد استفاده و/یا نگهداری شده توسط سازمان ها در تعقیب اهداف تجاری خود. فراهم کردن تالار تبادل تجربیات و اطلاعات در مورد مدیریت کیفیت نرم افزار و روش ها، ابزارها و محصولات مورد استفاده برای سنجش و دستیابی به آن. این مجله به تمام جنبه های کیفیت نرم افزار از نظر عملی و آکادمیک می پردازد. این سازمان از متخصصان و دانشگاهیان، و همچنین نهادهای ملی و بینالمللی خطمشی و استانداردسازی دعوت میکند و منبع مرجع بینالمللی قطعی برای چنین اطلاعاتی است. این مجله تحقیقات، تکنیک، مطالعه موردی، نظرسنجی و ارسالی آموزشی را می پذیرد که به مسائل مرتبط با کیفیت از جمله، اما نه محدود به موارد زیر می پردازد: استانداردهای کیفیت داخلی و خارجی، مدیریت کیفیت در سازمان، جنبه های فنی کیفیت، جنبه های کیفیت برای فروشندگان محصول. ، اندازه گیری و معیارهای نرم افزار، تست نرم افزار و سایر تکنیک های تضمین کیفیت، مدیریت کیفیت جامع و جنبه های فرهنگی. سایر مسائل فنی با توجه به کیفیت نرم افزار، از جمله: مدیریت داده ها، روش های رسمی، برنامه های کاربردی حیاتی ایمنی، و CASE.