تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Software Quality Journal



Software Quality Journal

آمریکا
کشور
۱٫۶۴۲
Impact Factor
۱٫۸۰۵
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0963-9314
ISSN
1573-1367
e-ISSN
1992 تا 1999 و 2001 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

اهداف مجله کیفیت نرم افزار عبارتند از: (1) ارتقاء آگاهی از نقش حیاتی مدیریت کیفیت در ساخت موثر سیستم های نرم افزاری توسعه یافته، مورد استفاده و/یا نگهداری شده توسط سازمان ها در تعقیب اهداف تجاری خود. فراهم کردن تالار تبادل تجربیات و اطلاعات در مورد مدیریت کیفیت نرم افزار و روش ها، ابزارها و محصولات مورد استفاده برای سنجش و دستیابی به آن. این مجله به تمام جنبه های کیفیت نرم افزار از نظر عملی و آکادمیک می پردازد. این سازمان از متخصصان و دانشگاهیان، و همچنین نهادهای ملی و بین‌المللی خط‌مشی و استانداردسازی دعوت می‌کند و منبع مرجع بین‌المللی قطعی برای چنین اطلاعاتی است. این مجله تحقیقات، تکنیک، مطالعه موردی، نظرسنجی و ارسالی آموزشی را می پذیرد که به مسائل مرتبط با کیفیت از جمله، اما نه محدود به موارد زیر می پردازد: استانداردهای کیفیت داخلی و خارجی، مدیریت کیفیت در سازمان، جنبه های فنی کیفیت، جنبه های کیفیت برای فروشندگان محصول. ، اندازه گیری و معیارهای نرم افزار، تست نرم افزار و سایر تکنیک های تضمین کیفیت، مدیریت کیفیت جامع و جنبه های فرهنگی. سایر مسائل فنی با توجه به کیفیت نرم افزار، از جمله: مدیریت داده ها، روش های رسمی، برنامه های کاربردی حیاتی ایمنی، و CASE.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید