نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
South African Journal Of Education
آفریقای جنوبی | کشور |
۰٫۹۷۹ | Impact Factor |
0256-0100 | ISSN |
2076-3433 | e-ISSN |
2003 و 2008 تا کنون | مدت فعالیت |
Bureau of Scientific Publications of the Foundation for Education, Science and Technology | ناشر |
www.sajournalofeducation.co.za | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام South African Journal of Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله آموزش آفریقای جنوبی (SAJE) مقالات تحقیقاتی اصلی را منتشر می کند
گزارش در مورد تحقیقاتی که معیارهای یک الگوی پژوهشی پذیرفته شده را برآورده می کند.
مقالات مروری، در نظر گرفته شده برای دانشمند حرفه ای و ارزیابی انتقادی
تحقیقات انجام شده در زمینه خاصی در آموزش و پرورش؛ بررسی کتاب، یعنی ارزیابی مختصر
از کتاب هایی که اخیراً منتشر شده اند؛ و نامه هایی که در آنها انتقاد شده است
از مقالات منتشر شده در این مجله
ارتباط مطالعه با تحقیقات آموزشی را که در آن سیستم آموزشی وجود دارد، نشان دهید
با دگرگونی، و/یا یک اقتصاد/وضعیت در حال توسعه مشخص می شود،
و/یا منابع کمیاب مقالات تحقیقی با محتوای بومی شده، یعنی مورد علاقه
فقط برای حوزهها یا متخصصان خاص که برای عموم جذاب نیست
خوانندگان مجله، ترجیحاً نباید برای بررسی ارسال شوند
توسط کمیته تحریریه
ملاحظات اخلاقی: شرح مختصر روایتی/توضیح مسائل/جنبه های اخلاقی
باید در مقالاتی که یافته های تجربی را گزارش می کنند گنجانده شود.