تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

South African Journal Of Education


آفریقای جنوبی
کشور
۰٫۹۷۹
Impact Factor
0256-0100
ISSN
2076-3433
e-ISSN
2003 و 2008 تا کنون
مدت فعالیت
Bureau of Scientific Publications of the Foundation for Education, Science and Technology
ناشر
www.sajournalofeducation.co.za
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله آموزش آفریقای جنوبی (SAJE) مقالات تحقیقاتی اصلی را منتشر می کند
گزارش در مورد تحقیقاتی که معیارهای یک الگوی پژوهشی پذیرفته شده را برآورده می کند.
مقالات مروری، در نظر گرفته شده برای دانشمند حرفه ای و ارزیابی انتقادی
تحقیقات انجام شده در زمینه خاصی در آموزش و پرورش؛ بررسی کتاب، یعنی ارزیابی مختصر
از کتاب هایی که اخیراً منتشر شده اند؛ و نامه هایی که در آنها انتقاد شده است
از مقالات منتشر شده در این مجله


ارتباط مطالعه با تحقیقات آموزشی را که در آن سیستم آموزشی وجود دارد، نشان دهید
با دگرگونی، و/یا یک اقتصاد/وضعیت در حال توسعه مشخص می شود،
و/یا منابع کمیاب مقالات تحقیقی با محتوای بومی شده، یعنی مورد علاقه
فقط برای حوزه‌ها یا متخصصان خاص که برای عموم جذاب نیست
خوانندگان مجله، ترجیحاً نباید برای بررسی ارسال شوند
توسط کمیته تحریریه


ملاحظات اخلاقی: شرح مختصر روایتی/توضیح مسائل/جنبه های اخلاقی
باید در مقالاتی که یافته های تجربی را گزارش می کنند گنجانده شود.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید