تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Spanish Journal of Marketing - ESIC


اسپانیا
کشور
2444-9695
ISSN
2444-9709
e-ISSN
2016 تا کنون
مدت فعالیت
Emerald Publishing
ناشر
www.emeraldgrouppublishing.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Spanish Journal of Marketing - ESIC ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مشخصات نسخه خطی مورد انتظار:

SJM-ESIC به ویژه به موارد ارسالی علاقه مند است که شامل مشارکت های منحصر به فرد و جدید در مرز دانش، متمرکز بر حوزه های نوظهور مرتبط با تحقیقات آکادمیک در بازاریابی یا حتی باز کردن جایگاه های تحقیقاتی جدید است. روش ها و تکنیک های جدید به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند.

SJM-ESIC از مجموعه گسترده ای از مشارکت های اصلی (تحلیل تجربی کمی یا کیفی، بررسی ادبیات انتقادی، متاآنالیز، مقالات نظری، دستور کار برای تحقیقات آینده و غیره) و همچنین تحقیقاتی که از مرزهای بین بازاریابی و سایر موارد مرتبط عبور می کند استقبال می کند. مناطق. دست‌نوشته‌های ارسالی می‌توانند روی اسپانیایی، آمریکای لاتین و همچنین هر بازار مرتبط دیگری متمرکز شوند.

دستور کار برای تحقیقات آینده:

با توجه به علاقه SJM-ESIC برای مشارکت های منحصر به فرد و جدید در مرز دانش، هدف این بخش ایجاد فضایی برای بازتاب انتقادی جهت های جدید است که در آن تحقیقات تخصصی آینده در زمینه بازاریابی باید پیشرفت کند. بخش دستور کار برای تحقیقات آینده از مشارکت هایی استقبال می کند که فرصت های نوظهور در رشته بازاریابی را مشخص می کند که به عنوان مثال از تغییرات در رفتار مصرف کنندگان ناشی می شود. چالش های جدید در این زمینه در حال تحول نیز ممکن است مورد توجه قرار گیرد. در مجموع، این بخش با هدف پیشنهاد راه های تحقیقاتی جدید برای دانشگاهیان بازاریابی به منظور الهام بخشیدن به برنامه های تحقیقاتی آینده است. محققان پیشرو در رشته بازاریابی، چه به تنهایی و چه با همکاری، به شدت تشویق می شوند تا در این بخش دستور کار برای تحقیقات آینده مشارکت کنند. با توجه به ویژگی‌های این نوع مشارکت، هیچ محدودیتی در ساختار نسخه‌های خطی اعمال نمی‌شود.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید