نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Spanish Journal of Marketing - ESIC
اسپانیا | کشور |
2444-9695 | ISSN |
2444-9709 | e-ISSN |
2016 تا کنون | مدت فعالیت |
Emerald Publishing | ناشر |
www.emeraldgrouppublishing.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Spanish Journal of Marketing - ESIC ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مشخصات نسخه خطی مورد انتظار:
SJM-ESIC به ویژه به موارد ارسالی علاقه مند است که شامل مشارکت های منحصر به فرد و جدید در مرز دانش، متمرکز بر حوزه های نوظهور مرتبط با تحقیقات آکادمیک در بازاریابی یا حتی باز کردن جایگاه های تحقیقاتی جدید است. روش ها و تکنیک های جدید به ویژه مورد استقبال قرار می گیرند.
SJM-ESIC از مجموعه گسترده ای از مشارکت های اصلی (تحلیل تجربی کمی یا کیفی، بررسی ادبیات انتقادی، متاآنالیز، مقالات نظری، دستور کار برای تحقیقات آینده و غیره) و همچنین تحقیقاتی که از مرزهای بین بازاریابی و سایر موارد مرتبط عبور می کند استقبال می کند. مناطق. دستنوشتههای ارسالی میتوانند روی اسپانیایی، آمریکای لاتین و همچنین هر بازار مرتبط دیگری متمرکز شوند.
دستور کار برای تحقیقات آینده:
با توجه به علاقه SJM-ESIC برای مشارکت های منحصر به فرد و جدید در مرز دانش، هدف این بخش ایجاد فضایی برای بازتاب انتقادی جهت های جدید است که در آن تحقیقات تخصصی آینده در زمینه بازاریابی باید پیشرفت کند. بخش دستور کار برای تحقیقات آینده از مشارکت هایی استقبال می کند که فرصت های نوظهور در رشته بازاریابی را مشخص می کند که به عنوان مثال از تغییرات در رفتار مصرف کنندگان ناشی می شود. چالش های جدید در این زمینه در حال تحول نیز ممکن است مورد توجه قرار گیرد. در مجموع، این بخش با هدف پیشنهاد راه های تحقیقاتی جدید برای دانشگاهیان بازاریابی به منظور الهام بخشیدن به برنامه های تحقیقاتی آینده است. محققان پیشرو در رشته بازاریابی، چه به تنهایی و چه با همکاری، به شدت تشویق می شوند تا در این بخش دستور کار برای تحقیقات آینده مشارکت کنند. با توجه به ویژگیهای این نوع مشارکت، هیچ محدودیتی در ساختار نسخههای خطی اعمال نمیشود.