| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
String Research Journal
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| انگلستان | کشور |
| 1948-4992 | ISSN |
| 2164-0661 | e-ISSN |
| 2010 تا 2016 و 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام String Research Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله تحقیقاتی رشته (SRJ) نشان دهنده جامعه تحقیقاتی انجمن معلمان رشته آمریکا (ASTA) است. هدف آن تشویق و بهبود بورس تحصیلی و تحقیق در حرفه آموزش زهی و انتشار نتایج این کار به جوامع زهی و بزرگتر آموزش موسیقی است. SRJ هر سال گزارشهایی از تحقیقات اصلی مرتبط با آموزش، یادگیری و اجرا موسیقی زهی منتشر میکند. این مجله تحقیقات کمی، کیفی، تاریخی و فلسفی مربوط به تنظیمات زهی را در نظر می گیرد - از مطالعه اولیه کودکی تا استودیو خصوصی پیشرفته و گروه های زهی. این طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد از جمله: جنبه های مختلف آموزش زهی و شیوه های تدریس، تمرینات موثر، اجرا، تاریخ، و درک شنونده.