تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Studies In Continuing Education



Studies In Continuing Education

انگلستان
کشور
۱٫۸۱۸
Impact Factor
۲٫۱۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0158-037X
ISSN
1470-126X
e-ISSN
1978 تا 1982 و 1988 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Studies in Continuing Education مجله ای علمی است که به تمام جنبه های یادگیری مستمر، حرفه ای و مادام العمر می پردازد. هدف آن جلب توجه ویژه افرادی است که در موارد زیر فعالیت می‌کنند: یادگیری و کار – یادگیری در محیط‌های کاری، یادگیری برای کار، آموزش حرفه‌ای مستمر / توسعه حرفه‌ای یادگیری فراتر از مؤسسات آموزشی آموزش و توسعه و توسعه منابع انسانی یادگیری بزرگسالان آموزش عالی برای شکل‌گیری حرفه‌ای  مقالات آموزش پژوهشی که در Studies in Continuing Education منتشر شده است، هدف آن خطاب به محققان خارج از زمینه خاص کاربرد است. این ممکن است شامل استفاده از نظریه، استفاده از ادبیات فراتر از حرفه یا زمینه فوری باشد. ویراستاران (David Boud و Nick Hopwood) ویدیوی کوتاهی تهیه کرده اند که برخی از نکات کلیدی و مشکلات رایج را توضیح می دهد که می توانید از طریق این لینک تماشا کنید. مقالات از همه کشورها استقبال می شود. آنها باید به گونه‌ای نوشته شوند که برای مخاطبان بین‌المللی قابل دسترسی باشد و در مورد موضوعات مرتبط بین‌المللی صحبت کنند، حتی اگر مطالعه‌ای که بر اساس آن انجام شده است در یک کشور واقع شده باشد. Studies in Continuing Education مقالات تجربی و همچنین کارهای مفهومی، تاملاتی در مورد نظریه و عمل منتشر می کند. مقالات منتشر شده از طیف وسیعی از روش شناسی ها استفاده می کنند و رویکردهای نظری متنوعی را نشان می دهند. آنها ممکن است مفاهیمی از حوزه های دیگر را در زمینه آموزش مداوم اعمال کنند، یا مفاهیم یا چارچوب های نظری جدیدی را توسعه/پیشنهاد دهند. گزارش‌های نوآوری‌هایی که به حوزه گسترده‌تری از آموزش مداوم کمک می‌کنند، استقبال می‌شود، اما این موارد باید مفهوم‌سازی شوند و به خوبی در ادبیات جانمایی شوند. مقالاتی که عمدتاً ارزیابی برنامه ها هستند، تشویق نمی شوند. بررسی های انتقادی در مورد مسائل در این زمینه به ویژه به دنبال است. موضوعات ویژه در موضوعات کلیدی، بحث ها، مفاهیم هر از گاهی منتشر می شود. هرکسی که مایل به ارائه یک شماره خاص است باید با پیشنهادهایی برای موضوع و ایده هایی برای ویراستاران مهمان به ویرایشگر اول مراجعه کند. بررسی کتاب و بررسی سایر مطالب منتشر شده نیز ممکن است گنجانده شود. همه مقالات در مطالعات در آموزش مداوم تحت بررسی دقیق دوسوکور همتایان قرار خواهند گرفت، بر اساس غربالگری ویراستار اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور متخصص مستقل. سلب مسئولیت: تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاه بیان شده در این نشریه نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با یا ناشی از استفاده از محتوای. شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید