نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Studies In Continuing Education
انگلستان | کشور |
۱٫۸۱۸ | Impact Factor |
۲٫۱۹ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0158-037X | ISSN |
1470-126X | e-ISSN |
1978 تا 1982 و 1988 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Studies in Continuing Education مجله ای علمی است که به تمام جنبه های یادگیری مستمر، حرفه ای و مادام العمر می پردازد. هدف آن جلب توجه ویژه افرادی است که در موارد زیر فعالیت میکنند: یادگیری و کار – یادگیری در محیطهای کاری، یادگیری برای کار، آموزش حرفهای مستمر / توسعه حرفهای یادگیری فراتر از مؤسسات آموزشی آموزش و توسعه و توسعه منابع انسانی یادگیری بزرگسالان آموزش عالی برای شکلگیری حرفهای مقالات آموزش پژوهشی که در Studies in Continuing Education منتشر شده است، هدف آن خطاب به محققان خارج از زمینه خاص کاربرد است. این ممکن است شامل استفاده از نظریه، استفاده از ادبیات فراتر از حرفه یا زمینه فوری باشد. ویراستاران (David Boud و Nick Hopwood) ویدیوی کوتاهی تهیه کرده اند که برخی از نکات کلیدی و مشکلات رایج را توضیح می دهد که می توانید از طریق این لینک تماشا کنید. مقالات از همه کشورها استقبال می شود. آنها باید به گونهای نوشته شوند که برای مخاطبان بینالمللی قابل دسترسی باشد و در مورد موضوعات مرتبط بینالمللی صحبت کنند، حتی اگر مطالعهای که بر اساس آن انجام شده است در یک کشور واقع شده باشد. Studies in Continuing Education مقالات تجربی و همچنین کارهای مفهومی، تاملاتی در مورد نظریه و عمل منتشر می کند. مقالات منتشر شده از طیف وسیعی از روش شناسی ها استفاده می کنند و رویکردهای نظری متنوعی را نشان می دهند. آنها ممکن است مفاهیمی از حوزه های دیگر را در زمینه آموزش مداوم اعمال کنند، یا مفاهیم یا چارچوب های نظری جدیدی را توسعه/پیشنهاد دهند. گزارشهای نوآوریهایی که به حوزه گستردهتری از آموزش مداوم کمک میکنند، استقبال میشود، اما این موارد باید مفهومسازی شوند و به خوبی در ادبیات جانمایی شوند. مقالاتی که عمدتاً ارزیابی برنامه ها هستند، تشویق نمی شوند. بررسی های انتقادی در مورد مسائل در این زمینه به ویژه به دنبال است. موضوعات ویژه در موضوعات کلیدی، بحث ها، مفاهیم هر از گاهی منتشر می شود. هرکسی که مایل به ارائه یک شماره خاص است باید با پیشنهادهایی برای موضوع و ایده هایی برای ویراستاران مهمان به ویرایشگر اول مراجعه کند. بررسی کتاب و بررسی سایر مطالب منتشر شده نیز ممکن است گنجانده شود. همه مقالات در مطالعات در آموزش مداوم تحت بررسی دقیق دوسوکور همتایان قرار خواهند گرفت، بر اساس غربالگری ویراستار اولیه و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور متخصص مستقل. سلب مسئولیت: تیلور و فرانسیس تمام تلاش خود را برای اطمینان از صحت تمام اطلاعات ("محتوا") موجود در انتشارات ما انجام می دهند. با این حال، تیلور و فرانسیس، نمایندگان ما، و مجوز دهندگان ما هیچ گونه نمایندگی یا ضمانتی در مورد صحت، کامل بودن، یا مناسب بودن برای هر هدفی از محتوا ندارند. هر گونه نظر و دیدگاه بیان شده در این نشریه نظرات و دیدگاه های نویسندگان است و دیدگاه تیلور و فرانسیس یا تایید آن نیست. صحت محتوا نباید به آن تکیه کرد و باید به طور مستقل با منابع اولیه اطلاعات تأیید شود. تیلور و فرانسیس مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر، اقدام، ادعا، دادرسی، مطالبات، هزینه ها، هزینه ها، خسارات و سایر تعهدات به هر نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ارتباط با یا ناشی از استفاده از محتوای. شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده را می توان در http://www.tandfonline.com/page/terms-and-conditions یافت. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.