| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Studies In Philosophy And Education
| هلند | کشور |
| ۱٫۷۷۹ | Impact Factor |
| ۱٫۵۸۳ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| 0039-3746 | ISSN |
| 1573-191X | e-ISSN |
| 1960 تا 1970 و 1972 تا 1976 و 1979 و 1990 تا کنون | مدت فعالیت |
| Springer Nature | ناشر |
| www.springer.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studies in Philosophy and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Studies in Philosophy and Education یک مجله بین المللی با داوری است که بر مسائل و مسائل فلسفی، نظری، هنجاری و مفهومی در تحقیقات، سیاست و عمل آموزشی تمرکز دارد. به این ترتیب، مطالعات در فلسفه و تعلیم و تربیت بیانگر یک مکتب یا سنت فرهنگی فلسفی یا نظری نیست. در عوض، این مجله تبادل و همکاری بین فیلسوفان، فیلسوفان آموزش و پرورش، محققان آموزشی و علوم اجتماعی و سیاست گذاران آموزشی در سراسر جهان را ترویج می کند. مشارکتهایی که این مخاطبان گسترده را مورد خطاب قرار میدهند، در حالی که به وضوح یک استدلال فلسفی را ارائه میکنند و استانداردهای برتری دانشگاهی را منعکس میکنند، تشویق میشوند.
موضوعات ممکن است به طور گسترده ای از موضوعات مهم روش شناختی در تحقیقات آموزشی که توسط فلسفه علم شکل گرفته تا مسائل اساسی سیاست آموزشی که توسط فلسفه اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و نظریه آموزشی شکل می گیرد، متغیر باشد. علاوه بر این، تک شماره های مجله گهگاه به بحث انتقادی درباره موضوعی خاص با اهمیت آموزشی و فلسفی اختصاص می یابد. همچنین یک بخش نقد و پاسخ مکرر وجود دارد که شامل مقالات نقد کتاب با پاسخ های نویسندگان است.