تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Studies In Philosophy And Education



Studies In Philosophy And Education

هلند
کشور
۱٫۷۷۹
Impact Factor
۱٫۵۸۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0039-3746
ISSN
1573-191X
e-ISSN
1960 تا 1970 و 1972 تا 1976 و 1979 و 1990 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SSCI و AHCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Studies in Philosophy and Education یک مجله بین المللی با داوری است که بر مسائل و مسائل فلسفی، نظری، هنجاری و مفهومی در تحقیقات، سیاست و عمل آموزشی تمرکز دارد. به این ترتیب، مطالعات در فلسفه و تعلیم و تربیت بیانگر یک مکتب یا سنت فرهنگی فلسفی یا نظری نیست. در عوض، این مجله تبادل و همکاری بین فیلسوفان، فیلسوفان آموزش و پرورش، محققان آموزشی و علوم اجتماعی و سیاست گذاران آموزشی در سراسر جهان را ترویج می کند. مشارکت‌هایی که این مخاطبان گسترده را مورد خطاب قرار می‌دهند، در حالی که به وضوح یک استدلال فلسفی را ارائه می‌کنند و استانداردهای برتری دانشگاهی را منعکس می‌کنند، تشویق می‌شوند.

موضوعات ممکن است به طور گسترده ای از موضوعات مهم روش شناختی در تحقیقات آموزشی که توسط فلسفه علم شکل گرفته تا مسائل اساسی سیاست آموزشی که توسط فلسفه اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و نظریه آموزشی شکل می گیرد، متغیر باشد. علاوه بر این، تک شماره های مجله گهگاه به بحث انتقادی درباره موضوعی خاص با اهمیت آموزشی و فلسفی اختصاص می یابد. همچنین یک بخش نقد و پاسخ مکرر وجود دارد که شامل مقالات نقد کتاب با پاسخ های نویسندگان است.



برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید