نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Studies In Philosophy And Education
هلند | کشور |
۱٫۷۷۹ | Impact Factor |
۱٫۵۸۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
0039-3746 | ISSN |
1573-191X | e-ISSN |
1960 تا 1970 و 1972 تا 1976 و 1979 و 1990 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studies in Philosophy and Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Studies in Philosophy and Education یک مجله بین المللی با داوری است که بر مسائل و مسائل فلسفی، نظری، هنجاری و مفهومی در تحقیقات، سیاست و عمل آموزشی تمرکز دارد. به این ترتیب، مطالعات در فلسفه و تعلیم و تربیت بیانگر یک مکتب یا سنت فرهنگی فلسفی یا نظری نیست. در عوض، این مجله تبادل و همکاری بین فیلسوفان، فیلسوفان آموزش و پرورش، محققان آموزشی و علوم اجتماعی و سیاست گذاران آموزشی در سراسر جهان را ترویج می کند. مشارکتهایی که این مخاطبان گسترده را مورد خطاب قرار میدهند، در حالی که به وضوح یک استدلال فلسفی را ارائه میکنند و استانداردهای برتری دانشگاهی را منعکس میکنند، تشویق میشوند.
موضوعات ممکن است به طور گسترده ای از موضوعات مهم روش شناختی در تحقیقات آموزشی که توسط فلسفه علم شکل گرفته تا مسائل اساسی سیاست آموزشی که توسط فلسفه اخلاقی و اجتماعی و سیاسی و نظریه آموزشی شکل می گیرد، متغیر باشد. علاوه بر این، تک شماره های مجله گهگاه به بحث انتقادی درباره موضوعی خاص با اهمیت آموزشی و فلسفی اختصاص می یابد. همچنین یک بخش نقد و پاسخ مکرر وجود دارد که شامل مقالات نقد کتاب با پاسخ های نویسندگان است.