نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Studies In Science Education
انگلستان | کشور |
۳٫۴۱۷ | Impact Factor |
۴٫۷۳۳ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0305-7267 | ISSN |
1940-8412 | e-ISSN |
1974 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هدف اصلی مطالعات در آموزش علوم، انتشار مقالات مروری با بالاترین کیفیت است که ترکیبات تحلیلی تحقیقات را در مورد موضوعات و موضوعات کلیدی در آموزش علوم ارائه میکند. در پرداختن به این هدف، سردبیر و هیئت مشاوران تحریریه با تعهد به موارد زیر هدایت می شوند: حفظ و توسعه بالاترین استانداردهای بورس تحصیلی مرتبط با مجله؛ انتشار مقالات از طیف وسیعی از نویسندگان تا حد امکان، در رابطه با سابقه حرفه ای و کشور مبدا؛ انتشار مقالاتی که هم برای تحکیم و تأمل در زمینه های مطالعاتی موجود و هم برای ترویج زمینه های جدید برای فعالیت های تحقیقاتی مفید است. تحصیل در آموزش علوم برای همه کسانی که در آموزش علوم دخیل هستند از جمله: محققان آموزش علوم، دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد مورد علاقه خواهد بود. معلمان علوم در سطوح ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه؛ سیاست گذاران آموزش علوم؛ توسعه دهندگان برنامه درسی آموزش علوم و نویسندگان کتاب های درسی. مقالاتی که در «مطالعات در آموزش علوم» ارائه میشوند، یا به دنبال دعوت از سردبیر یا از طریق مشارکتکنندگان بالقوه ارائه قطعات در دسترس قرار گرفتهاند. با توجه به ماهیت قابل توجه مقالات مروری، ویراستار مایل است در مورد مناسب بودن پیشنهادات بازخورد غیررسمی ارائه دهد، اگرچه همه مشارکتها، خواه دعوت شده باشند یا نه، مشمول بررسی کامل همتایان هستند. معمولاً تعداد محدودی از کتابهای مورد علاقه و توجه ویژه دست اندرکاران آموزش علوم در هر جلد بررسی میشود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.