تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Studies In Science Education



Studies In Science Education

انگلستان
کشور
۳٫۴۱۷
Impact Factor
۴٫۷۳۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0305-7267
ISSN
1940-8412
e-ISSN
1974 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Studies in Science Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف اصلی مطالعات در آموزش علوم، انتشار مقالات مروری با بالاترین کیفیت است که ترکیبات تحلیلی تحقیقات را در مورد موضوعات و موضوعات کلیدی در آموزش علوم ارائه می‌کند. در پرداختن به این هدف، سردبیر و هیئت مشاوران تحریریه با تعهد به موارد زیر هدایت می شوند: حفظ و توسعه بالاترین استانداردهای بورس تحصیلی مرتبط با مجله؛ انتشار مقالات از طیف وسیعی از نویسندگان تا حد امکان، در رابطه با سابقه حرفه ای و کشور مبدا؛ انتشار مقالاتی که هم برای تحکیم و تأمل در زمینه های مطالعاتی موجود و هم برای ترویج زمینه های جدید برای فعالیت های تحقیقاتی مفید است. تحصیل در آموزش علوم برای همه کسانی که در آموزش علوم دخیل هستند از جمله: محققان آموزش علوم، دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد مورد علاقه خواهد بود. معلمان علوم در سطوح ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه؛ سیاست گذاران آموزش علوم؛ توسعه دهندگان برنامه درسی آموزش علوم و نویسندگان کتاب های درسی. مقالاتی که در «مطالعات در آموزش علوم» ارائه می‌شوند، یا به دنبال دعوت از سردبیر یا از طریق مشارکت‌کنندگان بالقوه ارائه قطعات در دسترس قرار گرفته‌اند. با توجه به ماهیت قابل توجه مقالات مروری، ویراستار مایل است در مورد مناسب بودن پیشنهادات بازخورد غیررسمی ارائه دهد، اگرچه همه مشارکت‌ها، خواه دعوت شده باشند یا نه، مشمول بررسی کامل همتایان هستند. معمولاً تعداد محدودی از کتاب‌های مورد علاقه و توجه ویژه دست اندرکاران آموزش علوم در هر جلد بررسی می‌شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید