تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Studies In Second Language Learning And Teaching


لهستان
کشور
۳٫۰۳۶
Impact Factor
2083-5205
ISSN
2084-1965
e-ISSN
2016 تا کنون
مدت فعالیت
Adam Mickiewicz University Press
ناشر
pressto.amu.edu.pl
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Studies in Second Language Learning and Teaching (ISSN 2083-5205) یک مجله با داوری است که چهار بار در سال توسط گروه مطالعات انگلیسی، دانشکده آموزش و هنرهای زیبا، دانشگاه Adam Mickiewicz، Kalisz، لهستان منتشر می شود. زبان نشر انگلیسی است. این مجله به گزارش تحقیقات تئوری و تجربی با بالاترین کیفیت قبلا منتشر نشده در زمینه یادگیری و آموزش زبان های دوم و خارجی اختصاص دارد. این کتاب با یادگیری و آموزش هر زبانی، نه تنها انگلیسی، سروکار دارد و بر موضوعات مختلفی از فرآیندهای زیربنایی فراگیری زبان دوم، جنبه های مختلف یادگیری زبان در محیط های آموزشی و غیرآموزشی، و همچنین جنبه های مختلف تمرکز دارد. فرآیند تدریس، از جمله انتخاب برنامه درسی، طراحی مواد، شیوه های کلاس درس و ارزشیابی.

هر شماره شامل حدود 6 مقاله، 6000-8000 کلمه در طول، و همچنین مقالات پاسخ و بررسی است. حداقل یکی از چهار شماره در سال، یک موضوع با تمرکز ویژه است که به حوزه خاصی از یادگیری و آموزش زبان دوم اختصاص داده شده است، گاهی اوقات با یک ویرایشگر مهمان که در یک موضوع خاص متخصص است.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید