تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Style


آمریکا
کشور
0039-4238
ISSN
2374-6629
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
University of Arkansas
ناشر
www.psupress.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Style ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Style از ارسال‌هایی دعوت می‌کند که به سؤالات سبک، سبک‌شناسی و شاعرانگی می‌پردازند - همانطور که به طور سنتی انجام می‌دهیم. این مطالب ارسالی ممکن است شامل تحقیق و نظریه در تحلیل گفتمان، ژانرهای ادبی و غیر ادبی، روایت، تجسم، معیارها و تحلیل بلاغی باشد. علاوه بر این، Style همچنین اکنون از مشارکت‌هایی که از پیشرفت‌های اخیر در چندین روان‌شناسی - شناخت، روان‌شناسی تکاملی زیستی، سیستم‌های خانواده و رشد انسانی - استفاده می‌کنند، استقبال می‌کند، زیرا ممکن است به مطالعه ادبیات و علوم انسانی مربوط شود. علاوه بر این، ویراستاران خوشحال خواهند شد که موارد ارسالی در مورد آموزش را به طور کلی در نظر بگیرند که به تدریس ادبیات و علوم انسانی مربوط می شود. مشارکت‌ها ممکن است از حوزه‌هایی مانند نقد ادبی، نظریه انتقادی، زبان‌شناسی، فلسفه زبان، بلاغت، روایت، و مطالعات ترکیب‌بندی و نیز انواع روان‌شناسی و تعلیم و تربیت باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید