تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teacher Education And Special Education


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۲٫۵۱۲
Impact Factor
0888-4064
ISSN
1944-4931
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Teacher Education And Special Education

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teacher Education and Special Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش معلمان و آموزش ویژه (TESE) مجله رسمی بخش آموزش معلمان (TED) شورای کودکان استثنایی (CEC) است. هدف اولیه TED رهبری و حمایت از آموزش معلمان به نمایندگی از دانش آموزان با نیازهای استثنایی و خانواده های آنها است. اهداف ثانویه عبارتند از: پیشبرد اجرای شیوه های مبتنی بر شواهد توسط مربیان معلم و همکاری بین آموزش عمومی و ویژه، تأثیرگذاری بر سیاست از طریق حمایت قوی برای آموزش معلمان در آموزش ویژه، و انتشار تحقیقات و اطلاعات مرتبط با مسائل. اهداف TESE حمایت از اهداف TED و تحریک انعکاس عمیق مسائل مهمی است که آینده آموزش معلمان و آموزش ویژه را شکل می دهند. TESE تحقیقات کمی و کیفی اصلی، بررسی های سیستماتیک ادبیات، مقالات موضعی مبتنی بر نظری، ارزیابی آمادگی پرسنل و برنامه های توسعه حرفه ای، و تحلیل های خط مشی را منتشر می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید