تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teachers And Teaching



Teachers And Teaching

انگلستان
کشور
۲٫۳۰۶
Impact Factor
۳٫۶۴۶
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1354-0602
ISSN
1470-1278
e-ISSN
1995 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Impact Factor 2.345 رتبه‌بندی: 55/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics، 2019  Journal Citation Reports®      معلمان و تدریس: نظریه و عمل یک نقطه کانونی بین‌المللی برای انتشار تحقیقات در مورد معلمان، آموزش معلمان و تدریس فراهم می‌کند. مدارس، کالج ها و دانشگاه ها. این یک ابزار ارتباطی و انتشار تحقیقات تکمیل شده و تحقیقات در حال پیشرفت را ارائه می دهد، در حالی که همچنین یک انجمن برای بحث بین محققان فراهم می کند. این مجله منحصربه‌فرد تحقیقات کمی و کیفی قوی را از کشورها و فرهنگ‌های مختلف گرد هم می‌آورد که بر زمینه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و تاریخی تدریس به عنوان کار تمرکز دارد. این شامل تأملات نظری در مورد ارتباط بین تئوری، عمل و سیاست در کار معلمان و مربیان معلم و تحقیقات مرتبط با علاقه حرفه‌ای است، مانند: • باورها، افکار، مفاهیم، ​​نظریه‌های عملی معلمان و مربیان • زندگی‌نامه معلمان، تاریخچه زندگی، «صدا»، دانش عملی شخصی • نیات، فرآیندهای افکار و شناخت معلمان • درک معلمان از موضوع • حرفه‌ای بودن و هویت حرفه‌ای معلمان به عنوان بخشی از اقدام حرفه‌ای • ارزش‌ها، انگیزه‌ها، تعهد و انعطاف‌پذیری معلمان تحت تأثیر عوامل زمینه‌ای در محیط‌های ساختاری، فرهنگی و اجتماعی آن‌ها • ارزشیابی معلم و توسعه حرفه‌ای • یادگیری دانش‌آموز/معلم • آموزش مربیگری و راهنمایی در محیط‌های مدرسه و دانشگاه خط‌مشی بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی این مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. در غربالگری ویراستار اولیه و داور ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید