نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teachers And Teaching
انگلستان | کشور |
۲٫۳۰۶ | Impact Factor |
۳٫۶۴۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1354-0602 | ISSN |
1470-1278 | e-ISSN |
1995 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Impact Factor 2.345 رتبهبندی: 55/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2020 Clarivate Analytics، 2019 Journal Citation Reports® معلمان و تدریس: نظریه و عمل یک نقطه کانونی بینالمللی برای انتشار تحقیقات در مورد معلمان، آموزش معلمان و تدریس فراهم میکند. مدارس، کالج ها و دانشگاه ها. این یک ابزار ارتباطی و انتشار تحقیقات تکمیل شده و تحقیقات در حال پیشرفت را ارائه می دهد، در حالی که همچنین یک انجمن برای بحث بین محققان فراهم می کند. این مجله منحصربهفرد تحقیقات کمی و کیفی قوی را از کشورها و فرهنگهای مختلف گرد هم میآورد که بر زمینههای فردی، اجتماعی، سیاسی و تاریخی تدریس به عنوان کار تمرکز دارد. این شامل تأملات نظری در مورد ارتباط بین تئوری، عمل و سیاست در کار معلمان و مربیان معلم و تحقیقات مرتبط با علاقه حرفهای است، مانند: • باورها، افکار، مفاهیم، نظریههای عملی معلمان و مربیان • زندگینامه معلمان، تاریخچه زندگی، «صدا»، دانش عملی شخصی • نیات، فرآیندهای افکار و شناخت معلمان • درک معلمان از موضوع • حرفهای بودن و هویت حرفهای معلمان به عنوان بخشی از اقدام حرفهای • ارزشها، انگیزهها، تعهد و انعطافپذیری معلمان تحت تأثیر عوامل زمینهای در محیطهای ساختاری، فرهنگی و اجتماعی آنها • ارزشیابی معلم و توسعه حرفهای • یادگیری دانشآموز/معلم • آموزش مربیگری و راهنمایی در محیطهای مدرسه و دانشگاه خطمشی بررسی همتا: همه مقالات پژوهشی این مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. در غربالگری ویراستار اولیه و داور ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.