نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching And Learning In Medicine
آمریکا | کشور |
۲٫۴۱۴ | Impact Factor |
۲٫۷۰۲ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1040-1334 | ISSN |
1532-8015 | e-ISSN |
1989 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching and Learning in Medicine ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Teaching and Learning in Medicine (TLM) یک انجمن بین المللی برای بورسیه تحصیلی در زمینه آموزش و یادگیری در حرفه های بهداشتی است. دامنه بینالمللی آن منعکسکننده چالش مشترکی است که همه مربیان پزشکی با آن مواجه هستند: تقویت توسعه یادگیرندگان توانمند، جامع و مستمر که آماده تمرین در یک محیط بالینی پیچیده، پرمخاطره و همیشه در حال تغییر هستند. مشارکتکنندگان و خوانندگان TLM شامل دانشمندان رفتارشناسی و پزشکان مراقبتهای بهداشتی میشود که ارزش ادغام دیدگاههای متنوع را در درک جامعی از یادگیری و عملکرد نشان میدهد. این مجله به دنبال ارائه مبانی نظری و تجزیه و تحلیل عملی مورد نیاز برای تصمیمگیری آموزشی مؤثر در زمینههایی مانند پذیرش، طراحی و ارائه آموزشی، ارزیابی عملکرد، اصلاح، آموزش با کمک فناوری، مدیریت تنوع، و توسعه دانشکده و سایر موارد است. دامنه TLM شامل تمام سطوح آموزش پزشکی، از پیش پزشکی گرفته تا تحصیلات تکمیلی و آموزش پزشکی مداوم، با مقالات منتشر شده در دستههای زیر است: مقدمات. محققان آموزش پزشکی به طور فزاینده ای مرکزیت زمینه را در تمام جنبه های آموزش و یادگیری تشخیص می دهند. اعتبار سنجی. ارزیابی معتبر سازه های به کار رفته در تحقیقات آموزشی برای اطمینان از یک پایه شواهد معتبر برای توسعه تئوری و تصمیم گیری عملی حیاتی است. تحقیقات مطالعاتی که به طور رسمی تبیین های نظری یادگیری و عملکرد را آزمایش می کنند، پایه مهمی برای طراحی برنامه درسی و آموزش فراهم می کنند. گزارش موارد آموزشی تجربه شخصی پزشک از آموزش و یادگیری می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد زمینه ای که برخی از محققان انتظار دارند یافته های آنها در آن اعمال شود، ارائه دهد. مشاهدات آموزش پزشکی حوزه وسیعی است که از دیدگاههای متنوعی که توسط افرادی که به دلایل مختلف و با پیشینههای مختلف به سمت آموزش و یادگیری کشیده میشوند، سود میبرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسته بندی مقاله، لطفاً به صفحه دستورالعمل برای نویسندگان مراجعه کنید. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.