تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching And Learning In Medicine



Teaching And Learning In Medicine

آمریکا
کشور
۲٫۴۱۴
Impact Factor
۲٫۷۰۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1040-1334
ISSN
1532-8015
e-ISSN
1989 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Clinical Medicine نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching and Learning in Medicine ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Teaching and Learning in Medicine (TLM) یک انجمن بین المللی برای بورسیه تحصیلی در زمینه آموزش و یادگیری در حرفه های بهداشتی است. دامنه بین‌المللی آن منعکس‌کننده چالش مشترکی است که همه مربیان پزشکی با آن مواجه هستند: تقویت توسعه یادگیرندگان توانمند، جامع و مستمر که آماده تمرین در یک محیط بالینی پیچیده، پرمخاطره و همیشه در حال تغییر هستند. مشارکت‌کنندگان و خوانندگان TLM شامل دانشمندان رفتارشناسی و پزشکان مراقبت‌های بهداشتی می‌شود که ارزش ادغام دیدگاه‌های متنوع را در درک جامعی از یادگیری و عملکرد نشان می‌دهد. این مجله به دنبال ارائه مبانی نظری و تجزیه و تحلیل عملی مورد نیاز برای تصمیم‌گیری آموزشی مؤثر در زمینه‌هایی مانند پذیرش، طراحی و ارائه آموزشی، ارزیابی عملکرد، اصلاح، آموزش با کمک فناوری، مدیریت تنوع، و توسعه دانشکده و سایر موارد است. دامنه TLM شامل تمام سطوح آموزش پزشکی، از پیش پزشکی گرفته تا تحصیلات تکمیلی و آموزش پزشکی مداوم، با مقالات منتشر شده در دسته‌های زیر است:   مقدمات. محققان آموزش پزشکی به طور فزاینده ای مرکزیت زمینه را در تمام جنبه های آموزش و یادگیری تشخیص می دهند. اعتبار سنجی. ارزیابی معتبر سازه های به کار رفته در تحقیقات آموزشی برای اطمینان از یک پایه شواهد معتبر برای توسعه تئوری و تصمیم گیری عملی حیاتی است. تحقیقات مطالعاتی که به طور رسمی تبیین های نظری یادگیری و عملکرد را آزمایش می کنند، پایه مهمی برای طراحی برنامه درسی و آموزش فراهم می کنند. گزارش موارد آموزشی تجربه شخصی پزشک از آموزش و یادگیری می تواند اطلاعات ارزشمندی را در مورد زمینه ای که برخی از محققان انتظار دارند یافته های آنها در آن اعمال شود، ارائه دهد. مشاهدات آموزش پزشکی حوزه وسیعی است که از دیدگاه‌های متنوعی که توسط افرادی که به دلایل مختلف و با پیشینه‌های مختلف به سمت آموزش و یادگیری کشیده می‌شوند، سود می‌برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسته بندی مقاله، لطفاً به صفحه دستورالعمل برای نویسندگان مراجعه کنید. دفتر انتشار: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید