تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching And Teacher Education



Teaching And Teacher Education

انگلستان
کشور
۳٫۲۷۲
Impact Factor
۴٫۷۵۷
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
0742-051X
ISSN
1879-2480
e-ISSN
1985 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Teaching and Teacher Education مجله‌ای بین‌المللی است که عمدتاً به معلمان، تدریس و/یا آموزش معلمان می‌پردازد که در یک چشم‌انداز و زمینه بین‌المللی قرار دارد. این مجله بر دوران کودکی از طریق دبیرستان (آموزش متوسطه)، آماده سازی معلم، همراه با آموزش عالی در مورد رشد حرفه ای معلم و/یا آموزش معلم تمرکز دارد. Teaching and Teacher Education مجله ای چند رشته ای است که متعهد به هیچ رویکرد، رشته، روش شناسی یا پارادایم واحدی نیست. این مجله از رویکردهای متنوع (روش های کیفی، کمی و ترکیبی) برای تحقیقات تجربی استقبال می کند. همچنین انتشار مرورهای سیستماتیک و متاآنالیزهای با کیفیت بالا. نسخه‌های خطی باید مرزهای تئوری، تحقیق و/یا عمل را در تدریس و آموزش معلمان تقویت، ساخته و/یا گسترش دهند. Teaching and Teacher Education نقدهای ناخواسته کتاب را منتشر نمی کند. آموزش و پرورش معلم پیشنهادهایی را برای ویراستاری مهمان و موضوعات ویژه نمی پذیرد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید