نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching In Higher Education
انگلستان | کشور |
۳٫۰۰۸ | Impact Factor |
۳٫۵۰۶ | پنج ساله Impact Factor |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1356-2517 | ISSN |
1470-1294 | e-ISSN |
2005 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2020 Impact Factor 3.008 رتبهبندی: 77/263 (تحقیقات آموزشی و آموزشی) © 2021 Thomson Reuters, 2020 Journal Citation Reports® 2020 Citescore 4.1 - ارزشهای Scopus Teaching در آموزش عالی به یک زمینه بینالمللی شناخته شدهتر از هر زمان دیگری به روی آن باز شده است. اشکال متعدد اعتراض با این حال، چالش فکری که تدریس ارائه میکند در آموزش عالی بهطور کافی مورد تایید و نظریهپردازی قرار نگرفته است. تدریس در آموزش عالی این شکاف را با انتشار آثار علمی که به طور انتقادی ارزشها و پیشفرضهای زیربنای تدریس را بررسی میکند، معرفی میکند، دیدگاهها و بینشهای نظری برگرفته از چارچوبهای رشتهای و روششناختی مختلف را معرفی میکند، و در نظر میگیرد که چگونه میتوان تدریس و تحقیق را به یک رابطه نزدیکتر تبدیل کرد. تدریس در آموزش عالی چالش خاصی را برای توسعه گفتمان تدریس و یادگیری ارائه میکند که از مرزهای رشتهای و تخصصها فراتر میرود و در عین حال از سختگیری طیفی از رشتهها استفاده میکند و دیدگاهی به یادگیری دارد که مستلزم مفاهیم تحول و نقد در رابطه با سنتهای مسلط است. و چشم اندازها بنابراین برای کسانی که مایلند کشف کنند که چگونه چنین اهدافی ممکن است از طریق تعهد به تدریس در زمینههای فرهنگی و انضباطی متنوعی که در آموزش عالی در سطح بینالمللی ارائه میشوند، محقق شوند، جذاب خواهد بود. این مجله از مشارکتهایی استقبال میکند که با هدف توسعه بازتاب، بررسی و نقد پایدار، و شناسایی انتقادی دستور کارهای جدید برای تحقیق، به عنوان مثال با: بررسی تأثیر بر آموزش اعمال شده توسط عوامل زمینهای گستردهتر مانند سیاست، بودجه، تغییرات نهادی و انتظارات جامعه؛ توسعه تحلیلهای مفهومی موضوعات و بحثهای آموزشی، مانند اختیار، قدرت، ارزیابی و ماهیت درک؛ کاوش در ارزشهای مختلفی که اساس آموزش از جمله ارزشهای مربوط به عدالت و برابری اجتماعی است. ارائه گزارش های انتقادی از تجربیات زیسته آموزش عالی که تئوری و عمل را گرد هم می آورد. راهنمایی بیشتر برای نویسندگان بالقوه در مورد فرآیند ارزیابی اولیه مقالات ارسالی در مجله در وبلاگ مجله موجود است. همچنین نویسندگان به شدت تشویق میشوند تا با مشارکتهای قبلی و موضوعات مطرحشده در مجله تعامل داشته باشند و بر روی آنها تمرکز کنند. لطفاً توجه داشته باشید که این مجله موارد زیر را منتشر نمی کند: توضیحات و/یا ارزیابی سیاست ها و/یا عملکرد. مطالعات موردی بومیسازی شده که زمینهای و نظریهپردازی نشدهاند. نظرسنجی های در مقیاس بزرگ که به صورت نظری و انتقادی تحلیل نشده اند. مطالعاتی که به سادگی کارهای قبلی را بدون ایجاد اصالت تکرار میکنند، همه مقالات پژوهشی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس از هیئت تحریریه بینالمللی مجله، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. نقاط عزیمت: فرمتهای ارسال جایگزین برای تدریس در آموزش عالی، گزینه ارسال نقطه عزیمت ما (PoD) ارسالهایی را تشویق میکند که از مقاله استاندارد دانشگاهی فاصله گرفته و به حوزه تجربی بیشتری برای مقابله با ایدههای جدید و نوظهور در آموزش عالی بپردازند. این گزینه وجود دارد تا همکاران را قادر سازد مقالات، تصاویر، اشعار، طرحها، پاسخها، جنجالها و بحثهای انتقادی و تأملی را برای ما ارسال کنند: کار مهمی که ممکن است به بهترین شکل به عنوان یک مقاله مجلات معمولی نشان داده نشود. ارسالی برای PoD به عنوان بخشی از فرآیند بررسی منظم در نظر گرفته می شود. در بررسی قطعات PoD، معیارهای زیر اعمال خواهد شد: 1) ارسال باید به عنوان یک تفسیر مهم در مورد هر موضوع معاصری باشد که به تحقیق، تأمل، چالش، نقد یا تحریک بیشتر در مورد ایده ها، هنجارها یا روش های (به خوبی) تثبیت شده نیاز دارد. 2) نقطه عزیمت باید به وضوح بیان شود. به عنوان مثال، این میتواند در عنوان «چرا ما به اهداف توسعه پایدار در آموزش عالی نیاز داریم»، و به دنبال آن استدلال دقیق در مورد اینکه چرا نقطه عزیمت ضروری است، باشد. 3) PoD باید مخاطبان بین المللی را مورد بحث قرار دهد که در جنبه تدریس در آموزش عالی که مورد بحث قرار می گیرد، علاقه اساسی دارند. 4) مقالات باید به قراردادهای استناد و اسناد پایبند باشند. 5) متن ارسالی باید حدود 3000 کلمه باشد. اگر در مورد قالبها و رویکردهای قابل قبول سؤالی دارید، لطفاً با ویرایشگر نقاط عزیمت، ایبرار بات ([email protected]) تماس بگیرید. برای الهام گرفتن، در اینجا چند نمونه از PoD های به خوبی استناد شده در سال های اخیر آورده شده است: بازی انعکاس: اجرای خود توبه کننده - مک فارلین و گورلی (2009) "خود توبه کننده را عمل کنید" تا موفق شوید: یک کیفرخواست شگفت انگیز از تکالیف و نمونه کارهای بازتابی از بروس مک فارلین و لزلی گورلی http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13562510903050244 مفروضات نادرست: چالش ها و سیاست های تدریس در چین - گتی (2011) صادقانه و